0.3

247 46 94
                                    

"Ahh,lanet olsun!" Taşımaya çalıştığım bi çanta ve iki bavulla bağırıp çağırıyorum...

"Abartma Scara,alt tarafı birkaç bavul. Gücün yetmedi mi?" Xiao ve Xingqiu aralarında gülüştüler. Sinirden ikisinin bavullarını önlerine attım.

"Madem alt tarafı bavul,kendi bavulunuzu kendiniz taşıyın o zaman!" O ikisi bavullarini taşımaya çalışırken önlerine geçtim.

"Hey,hey! Bizi bekle!!" Xiao bana yetişmek için biraz hızlandı. Xingqiu da bavulunun üzerine oturmuş kitap okuyo... Onun yanına biri mi yaklaştı? Xiao'ya dur anlamında bi isaret yapiyom ve elimle o tarafi gösteriyorum. Maci saçlı bi çocuk Xingqiu ya bakiyo?

"Ne okuyorsun?" Bizimki mavi saçlı çocuğa bakıyo,çok normalmiş gibi. Ben olsam suratına bi tane çakmıştım. Cebimden telefonumu çıkarıp şu ikisinin fotoğrafını mı çeksem? Ama çocuğu daha tanimiyoz. Şimdi tanışmadan shiplemek olmaz. Aman be siktir et.

Fotoğrafı çektim ve telefonu Xiao'ya uzatıp fotoğrafı gösterdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Fotoğrafı çektim ve telefonu Xiao'ya uzatıp fotoğrafı gösterdim.

"Istersen bavulunu taşımana yardım edebilirim. Bende yukarı çıkacağım." Mavi saçlı çocuk bizimkine bakıp gülümsedi

"Sende mi zenginsin-?"

"Öyle sayılır,Kazuha'yı görmeye geldim. Çocukluk arkadaşım."

"Şu Ninguang'ın oğlunu mu diyorsun?" Mavi saçlı wvet anlamında başını salladi. Ilk önce bizimkinin bavulunu aldı sonra da elini uzattı.

"Adım Chongyun,memnun oldum." Çocuk gülümsedi. O sırada biz Xiao ile birbirimize bakıp gülümsedik. Xiao kulağıma yaklaşıp fısıldadı.

"Bi biz tek kaldik amk"

"O da bizim kaderimiz be naparsın?"

"Kazuha da çok hot dimi Scara?" Yüzüm kızardı,kahretsin!!

"Ne yapmaya çalıştığını biliyorum, Kazuha tipim değil!"

"Olm çocuk hem yakışıklı hem zengin daha ne istiyon amk!?"

"Ya Xiao siktir git."

"Yüzün kızarıyo yalnız."

"Söylediğin saçma şeyler yüzüme yansıdı."

"Biri aşık mı oldu acaba~~~"

"Xiao siktir git."

"Normalde dalga geçerdin,şimdi sadece siktir git dedin. Seni o kadar iyi tanıyorum ki,bu haklı olduğumu kanıtlıyor."

"Kes."

"Neyi"

"Sesini"

"Sen kes"

Bodyguard~KazuScaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin