Jisung

18 1 0
                                    

Hayatımın çoğunu biliyorsunuz zaten neler çektiğimi babamın nasıl bir piç olduğunu aynı zamanda abimin de ama annemin bir suçu yoktu annemi sadece fotoğrafta görmüştüm o kadar ama o fotoğrafında elimden alınacağını nerden bilebilirdim ki?

12 yaşındaydım okuldan gelmiştim gelir gelmez babamdan yine azar yiyip odama çıkmıştım gözyaşlarımı durduramıyordum ve bu  beni sinir ediyordu sonra annemin fotoğrafını sakladığım yerden çıkardım biraz tozlanmıştı üfleyip tozları üstünden attım..

Anneme bakarak ağlıyordum fotoğrafı kalbimin üstüne bastırdım sonra bi anda kapı açıldı neye uğradığımı şaşırdım babamın geldiğini görünce apar topar kağıdı saklamaya çalıştım ama nafileydi babam görmüştü fotoğrafı artık elimden birşey gelmezdi...

"NE SAKLIYOSUN SEN YİNE!?"

"b-bişey saklamıyorum baba.."

"ÇABUK GÖSTER O ARKANDAKİNİ!"

abimde sesleri duyup gelmişti sadece olup biteni izliyordu ve gayet memnundu

"baba ge rçekten bişey y-yok.."

"BENDE MALIM ZATEN YİCEM BU DEDİKLERİNİ"

Hızla bana geldi ve yakamdan tutup kaldırdı beni fotoğrafı alamamıştım yerde kalmıştı..

Babam beni hızla karşı duvara fırlattı dudağım patlamıştı ve başım acıyordu dokunduğumda kanadığını gördüm başım çok dönüyordu kendimi tutamayıp karanlığın kollarına bıraktım kendimi kim bilir belki ölürde kurtulurdum..

Uyandığımda bahçedeydik yani hepimiz abim.. Babam.. Ben..

Ben sandalyede oturuyordum ve önümde bir ateş vardı babamda karşımda sırıtıyordu abimde oturmuş bizi izliyordu ve yüzünde gülümseme vardı

"bil bakalım bunlar kimin eşyaları.. Ve fotoğrafları.."

Annemden kalan fotoğrafıları ve eşyaları saklamıştım onları bulmuştu

"b-baba lü-lütfen"

Sadece gülüyordı bu dediğime kahkaha atmıştı

"baba lütfen yapma baba sadece onlar kaldı geriye lütfen yapma" göz yaşlarımı durduramadım

"artık çok geç evlat"

Dedi ve onları ateşin içine attı...

Sadece onlar kalmıştı..

Sadece birkaç parça kıyafeti..

Sadece birkaç tane fotoğrafı..

Neden..? Neden bunları bana yapıyor..? Neden benim acı çekmemi seviyor..? Ben bunları hak edecek ne yaptım..? Tek suçum bu dünyaya gelmekmiydi..? Yoksa bu aileye gelmekmiydi..?

"BABA NEDEN YAPTIN BABA SADECE ONLAR KALMIŞTI GERİYE BABA..HİÇ Mİ SEVMEDİN BENİ..? NEDEN ACI ÇEKMEMİ SEVİYORSUN BABA SÖYLESENE NEDEN NEDEN..!?"

"ANNENİ SEN ÖLDÜRDÜN YAŞAMAK BİLE FAZLA SANA"

"ANNEMİN ÖLCEĞİNİ BİLSEM BEN ÖLMEK İSTERDİM NEDEN SUÇLU BENMİŞİM GİBİ KONUŞUYORSUN"

"KES SESİNİ SENSİN SUÇLUSUN ZATEN SEN DOĞMASAYDIN ANNEN ÖLMEZDİ"

" O ZAMAN ANNEMİN GERİYE KALAN ŞEYLERİNİ NEDEN YAKTIN MADEM O KADAR SEVİYORSUN ANNEMİ NEDEN YAPTIN!?"

"ANNEN SENİN GİBİ EVLADI HAK ETMEDİ"

"ANNEMDE SENİN GİBİ BİR EŞİ HAK ETMEDİ"

"KES SESİNİ!"

kaza/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin