— Дана, де лежать ключі від машини? – Норвегія зайшов до кухні, знову перевіривши кишені джинс.
— У мене в пальто подивись, – Данія зробив ковток кави, і зловив незадоволений погляд чоловіка на собі, — Що? – спантеличено кліпаючи очима питає той, не розуміючи, що не так.
— Я тільки що там дивився, – зітхаючи, відповідає Норва.
— Тоді я в твоє пальто поклав, – Дана знизав плечима і сів за стіл, гріючи долоні об чашку з напоєм.
— Та я там вже.., – Аре знову перевірив кишені свого пальто, і дістав звідти ключі, теж тепер ніяково кліпаючи очима, — Вибач... і дякую, – він стиснув губи потираючи перенісся пальцями, — А ти хіба на роботу сьогодні не йдеш? – знову повертаючись до хлопця питає Норвегія. Данія, нікуди не спішучи, спокійно сидів і дивився щось у телефоні, на якому показувало 6:13 ранку, а на його запитання помахав головою в різні сторони, показуючи негативну відповідь, — Ну, добре тоді... коли Юган, Олаві і Б'яркі прокинуться, нагодуй їх, Дай Олаві щось поїсти з собою, і після школи, прослідкуй, будь ласка, аби Юган зробив домашку.., – потираючи скроню, чоловік намагається згадати, що ще треба було зробити, але, врешті решт, просто зітхає.
— Добре-добре, але їм не по шість років уже, чого ти так хвилюєшся кожного разу? – Дана тихо сміється і робить ще один ковток, відкладаючи телефон у сторону.
— Ти і сам знаєш, чому, – Аре поглянув на нього серйозним поглядом, якби натякаючи на вчорашній день і бачить, як хлопець ніяково кашляє. Норвегія хотів щось додати, але не встиг, бо почув, що хтось проходить до вхідних дверей.
— Я пішов, – згодом почулося з коридору і це змусило чоловіка підійти туди.
— А, Олаві, ти чого так рано ідеш? і де Юган? – Норва зводить брови і дивиться на зібраного Фіна перед собою.
— Просто встав раніше, а у Югана додаткова математика на сьому, не пам'ятаєш? – Фінляндія піднімає одну брів, не розуміючи, чому старший так дивується.
— Але тоді він теж раніше пішов, бо він зазвичай у такий час тільки встає... Що ви сьогодні всі такі жайворонки? Ще скажіть, що Б'яркі уже встав, якому на роботу тільки на першу годину дня треба йти! – явно здивований таким розвитком подій, Аре оглядається навколо, — Та ви жартуєте.., – тихо сказав він, через пару секунд дивлячись на сходи.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Листи про кохання.
FanfictionЗима. Шкільні будні. Біль. Кохання. І багато чого іншого. все це зв'язувало і зв'язує всіх нас. Та єдине що зв'язувало юнака з цим всім ,це біль і кохання. Йому було начхати яка зараз пора року ,чи який сьогодні день тижня ,кожен рік він відчуває б...