Ogień wydał wyrok egzekucji.
Płomienie szalały, wijąc się pod wpływem wiatru. Przejmowały kolejne części budynku, jakby wzdłuż wytyczonej ścieżki. Niszczycielski żywioł zamieniał wszystko w popiół, nie pozostawiając nic na swojej drodze. Wystarczyła jedna iskra, aby wszystko stanęło w płomieniach, a potem kilka wybuchów, które rozpaliły ogień jeszcze mocniej. Płomienie co chwilę buchały, a iskry wylatywały wysoko w powietrze. Ogień szalał coraz bardziej, trawiąc wszystko i pozostawiając za sobą tylko popiół. Ściany budynku zaczęły się walić, z okien wydobywał się czarny dym.
To wszystko, co kiedyś tutaj stało, powoli zaczęło znikać pod pokrywą płomieni i dymu. Przerażający widok. Ale nie dla niego.
On temu wszystkiemu się przyglądał. Miał nad wszystkim kontrolę.
Mężczyzna rozkoszował się ciepłem płomieni, które rozprzestrzeniały się z sekundy na sekundę, coraz bardziej się do niego zbliżając. Nie odczuwał strachu, czuł tę cholerną satysfakcję. Kontrola nad niszczycielskim żywiołem była upajająca. Miał ją i uwielbiał to, bo była dla niego naprawdę istotną sprawą. Nienawidził jej tracić.
Dziesięć sekund – dokładnie tyle pozostawił sobie czasu na rozkoszowanie się widokiem egzekucji, której dokonał. Wyrok nie na człowieku, a nad tym, co posiadał.
Obserwował płomienie, a te mieniły się w jego oczach. Zaciągnął się ostatni raz papierosem, a niedopałek rzucił w stronę płomieni, które od razu go pochłonęły. Schował do kieszeni zapalniczkę. palniczkę, poprawiając swoje skórzane rękawiczki. Odszedł zostawiając za sobą zniszczenie, które wciąż trwało i trwać będzie.
Bo to on był niszczycielem, dopóki miał kontrolę.
Tamtego wieczoru jeszcze nie zdawał sobie sprawy, że wkrótce straci tę kontrolę. Będzie to dla niego niezwykle ciężkie, ale jednocześnie przyniesie ze sobą coś dobrego. Ponieważ zemsta ma słodko-gorzki smak. Słodkość jest rozkoszna, lecz zaraz po niej przychodzi gorycz, będąca jej przeciwieństwem.
Wyroki losu są nieprzewidywalne, a on już wkrótce miał się o tym przekonać.
CZYTASZ
EXECUTION [18+] W SPRZEDAŻY
RomanceDylogia Perdition #1 Młoda Fallon, córka jednego z bardziej znanych ludzi w mieście, po kilku latach wraca do rodzinnego miasta. Pragnie zaznać chwili spokoju i spędzić ten czas najlepiej, z tatą oraz przyjaciółmi. Jej plany szybko zostają zniszczon...