"Yetiştiririm " demişti.
Onun arkasındaydım motosiklet'in arkasını tutuyordum.
Aradan beş yada on dakika geçmişti, kırmızı ışıktan dolayı trafik vardı ve hava rüzgarlıydı, aynı yeri sıkı tutmaktan elim uyuşmuş ve donmuştu.
Arabalardan gelen korna sesinden dolayı sesimi yükselterek "galiba yetişemicez. " demiştim.
Kafasını bana çevirerek"neden bu kadar olumsuz düşünüyorsun avukat, davalarında da böyle düşünürsen davayı kaybedeceksin anlaşılan."
demişti.Yeşil ışık yanmıştı , kafasını yola
çevirip tekrardan Yola devam ediyorduk sağ taraftaki yoldan gidiyorduk ve çok az araba vardı.Orta hızla gidiyordu ve bu hızla yetişemiceyeğimiz belliydi.
Ellerim çok fazla uyuştuğu için tuttuğum yeri bırakmıştım ellerimi Bir birbirine sürtüp ısıtmaya çalışırken
"Sonra neden olumsuz düşünüyorsun diyorsunuz komutan,bu hızla ayıptır söylemesi ama bok yetişiriz biz."Kafasını bana çevirmemişti ama gülmüştü anlamıştım " cidden çok karamsarsın sabret,yetişiceksin
"Kesin dememişimdir" dedi ve aniden hızlanmıştı bu hızlanmayı beklemiyordum ki bu yüzden aniden düşmemek için havada kalan elimle belini tutmuştum.Motosiklet hızı giderek artıyordu ve belini dahada sıkıyordum bu hızla gitmeye devam ederken, hızını daha da çok arttırmıştı bundan dolayı uzun olan tırnaklarım tenine daha batmıştı,
Kafasını bana çevirmişti yutkunuyor gibiydi canını acıttığımı düşünerek tutuşumu hafifletmiştım ki hızını son hız yapmıştı beline sarılmak zorunda kalmıştım.Aradan on dakika gelmişti hızı giderek yavaşlıyordu, kafamı etrafa bakmak için çevirdiğimde tanıdık yolları görmüştüm yaklaşmıştık.
Kampüsün yakınlarındaydım,aşağı doğru az yürüdükten sonra varabilirdim az mesafe vardı . Motosiklet durmuştu, neden burda durduğunu anlamıştım, asker kıyafetiyleydi ve yüzünde maskesi vardı,kampüsün önünde inseydik insanların garip bakışlarını görücektik, gerçi komutan pek fazla umursamazdı bu durumu ama insanlar beni sorguya çekerdi bu adamla ne işin var? Ve bomboş cümleler kuracaktılar, benim açımdan iyi olmuştu burda inmek.
Komutan da motosikletten inmişti, bende inip Kaskımı çıkarttım ve ona uzattım" Teşekkür ederim komutan" deyip gülümsedim.
Onun yüzünde hiçbir ifade yoktu, uzattığım kaskı aldı " sıvama yetiştirdiğime değecek sonuçlar alırsın umarım" dedi.
Kendimden emindim sınavı geçerdim çok uğraşmıştım." Değer değer ve , bu konuda biraz endişeliyim açıkcası sonuçta aranan bir insan ve hala etrafta dolaşıyor ,bide benle konuştu, iletişim geçti istemeyerek de olsa ve bu konu beni çok endişelendiriyor , ya hala etrafımdaysa , benim etrafımda olmaya devam ederse ?" , pislik bir adamla kahve içmiştim ve iki kez karşıma çıkmıştı şimdi farkettim de ilki tesadüfen olsada ikincisi sanki bilerek karşıma çıkmış gibi hissetmiştim ve bu durum beni ürkütüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN İZİ
RandomGeçmiş ne kadar iz bırakabilir? Geçmişinden haberi olmayan bir kızda. Aşk bu izleri unutturur mu?