Selamlar
Yeni bir yıla giriyoruz umarım bu yıl herkes için güzel bir yıl olur.
Sınır : 30 okumaBölüm Şarkısı
🎶 Sezen Aksu -İhanetten geriye kalan 🎶
" Bazen gözlerde yalan söyler "
❤️🩹
Bu nasıl olabilir hayla anlayamıyorum ya ? Diyen cemreye ufak bir bakış attımNasıl anlamıyorsun Cemre beni öz ablamla aldatmış neyini anlamıyorsun ?
Dedim hıçkırıklarımım arasındaBeren , ağlama kuzum lütfen yapma böyle hırpalama kendini. Dedi cemre
Cemre diye söze başladım çok mu çirkinim? Ya da bende bir sorun mu vardı, Cemre yoksa niye beni öz ablamla aldatsın dimi?
Ber- Cemrenin sözünü kesip ayağa kalktım
Yoksa en yakın arkadaşımın bu ilişkiyi bilip bana söylememesi yoksa şuan yüzüme bakıp yapma bunu diyen beni enayi yerine koyan en yakın arkadaşım mı?
Cemre'ye baktım anlamayan boş bakışlarla bana bakıyordu.
S-sen na-nasıl öğrendi-
Elimi kaldırdım, Elimi kaldırmamla diyeceği ne varsa diyemediÖğrenmiyicem mi sandın Cemre? BUNU BANA NASIL YAPARSIN!?
BEN SANA HERŞEYİMİ ANLATTIM! BURAĞI, ANNEMİ, BABAMI HATTA ABLAMI HERŞEYİMİ SANA ANLATTIM SEN BUNU BANA NASIL YAPARSIN HAYLA İNANAMIYORUM!
Elimim tersiyle gözyaşlarımı sildim yüzüme en soğuk gülüşümden ekledim.Cemre ağlıyordu sadece dediği şey açıklayabilirim Di.
YETER! ARTIK DAHA FAZLA YALANLARINA KATLANAMIYICAĞIM!
Çantamı alıp koşa koşa Cafe de çıktım. İnsanlara çarpıyordum ama durmuyordu içimdeki yangını kim söndüre bilirdi ki.
Hani gözler yalan söylemezdi bal gibide gözler yalan söylerdi.
Cemrenin bunu yaptığına hayla inanamıyorum.
Zaten en güvendiklerim arkamızdan vurmazmıydı bu hayatta.
Vurardı, hayatının kanunu bu.Artık koştuğum için hiba olan ayaklarıma baktım telefondan rastgele bir taksi numarası çevirdim ve aradım 2 dakika sonra taksi gelmişti taksiye bindim.
Gideceğim yeri söyleyip önüme döndüm. Instagram 'a girdim. 1 hafta önce çektiğim ve hayla paylaşmadığım o fotoyu paylaştım
@yılmazalevberen :Güçlü bir ateş küçük bir kıvılcımtan ortaya çıkar
1098 beğeni 108 yorum
..
.
@remzidayı: Yavrumm yeni emekli oldum istermisin?@yılmazalevberen :Dayıcım Bi git aq.
@remzidayı adlı kişiden 60+yorum
@remzidayı adlı kullanıcı engellendi.@candemiryıldırım: Yakıyorsun hatunn
@yılmazalevberen :❤️🩹@sjsjjskkskksksjsjjsjs : Abla Twitter 'a yaz beğenelim
@berenimmfannn: Söze gel (ç)aldım.
@defnekafayıyemişke:Burakla ayrılmışsınız doğru mu?
@yılmazalevberen : Beni ablamla aldatmış.
@defnekafayıyemişke : Ne!? Hemen geliyorum aşkım.Yorumlar kısıtlandı.
Bölüm sonu.
. Her hafta pazar günü yeni bölüm!BİLİYORUM kısa oldu ama haftaya daha uzun okucak :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen İnandır / Texting
RomanceHER PAZAR YENİ BÖLÜMM Beren sevgilisinden ayrıldığı için bu acıya dayanamaz ve kendini bara atar. Geceyi gecesine katan beren saatin geç olduğunu farkeder ,hemen eşyalarını toplar ve bardan çıkmaya adım atar kolundan yakalanır ve bir adamın sert gö...