Co O Tobie Pomyślał - Drugie Spotkanie

117 4 0
                                    

Cole  🖤
Sprytna, mała i przebiegła... Wygląda bardzo pociągająco z tym czerwonym noskiem, to trzeba przyznać. Ale też bardzo sprytnie mnie załatwiła. Jak tylko wróci do szkoły to ja już jej pokaże, kto tutaj rządzi.

Kai 🔥
Widać, że się zna na tym zielarstwie i całych tych jej herbatach. Naprawdę się zna. Nie raz udowodniła, że wie co robi. Jak ćwiczyłem z Sensejem to nie raz miałam jakieś zadrapania czy siniaki, ona smarowała maścią czy dawała ziółka i po chwili już znikały.

Zane ❄️
Troszczy się o mnie. Nic dziwnego, jest moją przyjaciółką i w zasadzie jedyną osobą jaką znam. Nie mogę się doczekać, aż wyjdziemy nawet na spacer i zobaczyć jak wygląda świat zza drzwi.

Jay
Zobaczę jak cię czuje po dzisiejszym dniu. Wygląda jakby nic się jej nie stało. Też ma moc, która jest nawet ciekawa na swój sposób. LUBI NIEBIESKI. Oho... Cole przyszedł, trzeba było się tak nie drzeć na cały klasztor. I chyba jak go spotkam to marne szanse na przeżycie.

Lloyd 💚
Czyli to prawda co mówił ojcec o jej mocy. Od samego początku mi się spodobała, nie tylko z wyglądu, ale też z charakteru. Nie rzuca się w oczy i walczy o przetrwanie niż o wygraną. Zaimponowała mi bardzo swoją postawą. Jakby ktoś nas zauważył to by pomyślał, że jesteśmy parą. Chociaż by nie przeszkadzało to, a nawet byłbym zadowolony. Muszę mieć ją po swojej stronie.

Ninja Go || Preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz