Rozwijanie znajomości

118 4 0
                                    

Cole

Wy zawsze widzieliście się w szkole, na przerwach, czy wracając do domu. Nie wiedziałaś o tym, ale Cole ustawił plan tak, abyś miała lekcje obok niego i kończyła lekcje o tej samej godzinie jak on. Czasem zaczepiał cię na korytarzu i rozmawiał, odprowadzał też do domu, pod pretekstem, że chce być pewien, że dotarłaś do domu bezpieczna. Zapoznał cię też z innymi ninja, a oni od razu cię polubili. 



Kai

Zanim poznał resztę ninja byłaś jedyną osobą, z którą miał kontakt - oprócz Senseja Wu. Przeważnie wyglądało to tak, że on siedział cały poobijany w kuchni, a ty goiłaś mu rany swoją mocą. Rozmawialiście przy tym i często śmialiście.


Zane

Byłaś na początku jedyną osobą z jaką rozmawiał, z czasem zaczęłaś wychodzić z nim poza mury domu i pokazywałaś mu świat. Z czasem zaczęliście poznawać innych ludzi, jednak Zane zawsze trzymał się blisko ciebie i za wszelką cenę próbował obronić cię prze innymi, jeśli była taka potrzeba.


Jay

Mimo. iż byłaś siostrą Cola to Jay za uratowanie ci życia miał taryfę ulgową i mógł przebywać w twoim towarzystwie. Oczywiście Cole musiał widzieć co się dzieje i Jay mógł się zbliżyć do ciebie tylko na 3 metry - inny musieli być najmniej 5 metrów, więc Jay miał kartę VIP. Czasami też sama przychodziłaś do niego o pokoju, gdy twój brat był na misji.


  Lloyd

Na Turnieju siadałaś z ninja przy jednym ze stolików, pomogłaś mu też pokonać mistrzynie kamuflażu. Odwiedzał cię też w twoim pokoju, oczywiście gdy nikogo nie było, a inni ninja go kryli. Chciał cię jak najlepiej poznać, w sumie nie tylko on, ale też i jego rodzice.






------------------------------------------------------Cześć robaczki,przepraszam, że taka przerwa, ale Polsat (czyli ja) poszedł na studia psychologiczne i już po pierwszym tygodniu dopadło mnie zapalenie oskrzeli. Mam nadzieję, że rozdziały podobają się wam - może w najbliższy czasie pojawi się kolejny rozdział Nadziei. Jak macie jakieś pomysły na rozdział to piszcie, albo jak chcecie, aby jakaś postać się pojawiła w preferencjach.

Ninja Go || Preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz