4 - Uzun Zaman Oldu

49 8 89
                                    

Nora gözlerini zorlukla açıp doğruldu. Ne ara uyumuştu bilmiyordu, ama çalışma yapması için kalkması gerektiğini biliyordu.

Kalktı ve banyoya gitti.
Geri geldiğinde dolabından klasik bir takım seçti. Beyaz gömlek, siyah pantolon, ceket ve kravat.

O sırada kapı çaldı ve içeri Handler girdi. "Nora, canım. Artık hazırsın. Sana konum verilecek ve Five'tan intikamımızı alacaksın."

Nora sahtece gülümsedi ve Handler'ın elindeki zarfı aldı, Handler odadan çıkınca da yatağına oturdu.

Doğru ya, bunun için gelmişti. Küçük sevgilisinden intikam için. Artık çok boş geliyordu ona. Hala sevgi besliyor gibiydi, ama nefret ve iğrenti ağır basıyordu.

Zarfı isteksizce açtı, bunu yapmalıydı çünkü buraya gelmesinin nedeni buydu ne de olsa.

Zarfın içinden Five'ın evinin olduğu belirtilen bir konum vardı. Nora hazırlanmaya başladı.
Tam o sırada Lila girdi içeri.

Nora sinirli bir şekilde baktı ona, "Kapıyı tıklatmalısın. Bir daha olmasın."

"Emredersiniz."dedi Lila alayla.
"Emrederim."dedi Nora ciddiyetle.

Lila alaylılığını bozup sevinçle yaklaştı arkadaşına. "Görevin sonunda gelmiş!.. ama sen mutlu değilsin?"

Nora,"Hevesimi kaybettim."

"Yaşlanmışsın."

"Aynen."

Aralarında böyle kısa muhabbetler oluşa oluşa birkaç dakikada hazırlandı Nora. Son olarak sattine ayarlama yaptı ve Lila'ya baktı, "Gidiyorum."

"Öldür de gel Noryyy."dedi el sallayarak.

Nora göz devirdi ve saatindeki tuşa basıp yok oldu.

Tatlı bir evin önündeki kafeye oturdu.

Tam o sırada soluna biri oturdu, oraya dönmeden kafasını kaldırıp ileriye baktı.
O gelmişti, hissetti Nora.

Sol taraftan kıvrıldı dudağı, "Uzun zaman oldu, eski dostum?"dedi Nora.

"Ben, bize dost demezdim."

"Daha çok düşman gibiyiz değil mi?"

"Hayır, kesinlikle birbirine aşık iki genç çiftiz."

"Bunca yaptığından sonra mı?"diyerek döndü ona Nora.

Five'ın yüzü şaşırmış bir ifadeye büründü.

"Ne yapmışım ki? Hem saçını ne zaman kestin? Ve takım elbise mi giyiyorsun sen? Sormam gereken en önemli şey ise evi neden terk ettin? En son beraber uzanıyorduk ve sen gitmiştin. Ev de bir garipti gerçi.."

"Ne? Ben evdeyken, en son beraber yatışımız yıllar önceydi Fi... Hargreeves. Beynine bir baktırmalısın."

Five tam kaşları çatılı konuşacakken Nora onun sözünü elini kaldırmayla kesti, "Garson!" Diye bağırdı sonra.

"Evet efendim. Siparişiniz nedir?"

Nora sert tavrıyla, "İki sade kahve, en sertinden."

Garson gittiğinde Five konuştu, "Ne zamandır kahve içiyorsun Angela? En son kelimeden bile iğrenti duyduğunu hatırlıyorum."

Nora ona bakmamayı sürdürdü, "Zaman çoğu şeyi değiştirdi, Hargreeves. Ve Nora."

"Bana neden soyadımla hitap ettiğini sorabilir miyim? Ve Nora da kim?"

"Hayır Hargreeves. Adım, artık Nora."

"Kahveleriniz."

Nora kahvesini aldığı gibi içti. Neredeyse yarısına gelmişti.
"Kahveleri idare eder..."dedi Five.
Kafa salladı Nora.

"Anlamıyorum Angela, sana neden Nora demem gerektiğini, neden evi terkettiğini, nasıl olur da kahveyi bu kadar iştahlı içtiğini, neden takım elbise giydiğini... Sorulacak bir sürü soru var. Ve cevaplar sende. Ama cevap vermeye tenezzül bile etmiyorsun."

"Evet."

"Evet mi? Cidden o kadar şey söyledim ve cevabın evet mi?"

"Evet."

"Ne güzel."dedi bıkkınlıkla Five ve sessizce kahvesini içmeye başladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Other Women ~ Five HargreevesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin