Kapitola 6

53 5 3
                                    

Odpoledne jsem už stála v mém pokoji a snažila se zpracovat poslední hodiny mého život

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Odpoledne jsem už stála v mém pokoji a snažila se zpracovat poslední hodiny mého život. Co se sakra stalo s Mattym, že se ke mně takto chová. Nebo se snad stalo něco se mnou? Teď ty zprávy. Za chvíli je tady a já nechápu, co po mně chce. Než jsem se nadála, tak se otevřely dveře a vešel Mattheo. Jen jsem ho v tichosti pozorovala. Jako by se nic nestalo, tak za sebou zavřel dveře a posadil se na postel, pohled zakotvený na mě. Vydala jsem se k němu a čekala, až začne mluvit on. Místo toho si mě však přitáhl k sobě a za další milisekundu jsem ležela pod ním. „Co to děláš?" zeptala jsem se s údivem. „Co si navzájem vypomoct?" zeptal se napřímo. Jen jsem stále ležela s udiveným výrazem. „Jsme přeci kamarádi, jen k tomu přidáme výhody." pokračoval a začal mě hladit všude po těle. „Počkej, počkej, počkej. Jak vypomoct? Nemáš snad dost holek?" podotkla jsem. Mattheo se jen usmál. „Nemusíš odpovídat hned, ukážu ti, co umím a pak mi můžeš říct, jak ses rozhodla." pokračoval v hlazení. Čekala jsem, co se bude dít dál. Když si Matty všiml, že nic nenamítám a neodstrčila jsem ho, políbil mě na krk, ale pak se na mě stejně podíval a čekal, jak zareaguju. Jen jsem mírně kývla na souhlas, že může pokračovat. Spokojeně se usmál a začal mě znovu líbat na krku, jednou rukou mě hladil a druhou si namotal do mých vlasů. Já jsem ho jen objala okolo ramen a užívala si jeho pozornost. Po chvíli se posadil a mě si nastavil na svůj klín tak, aby mi mohl pohodlně sundat tričko. Když mi ho sundal, tak se mu rozšířily zorničky, objal mě okolo pasu a hlavu si zabořil mezi má prsa v podprsence. Jemně jsem vzdechla a zamotala jsem mu své prsty do jeho vlasů, kde jsem ho hladila a zaklonila spokojeně hlavu. „Nemůžu se tě nabažit." zamumlal do mé kůže. Jen jsem se zasmála, trochu ho od sebe odtáhla, abych mu také mohla sundat tričko. V tu chvíli se už Mattheo neudržel, jedním pohybem mi strhl můj spodek a rychle rozdělal ten svůj. Hodil si mě pod sebe a jedním plynulým pohybem se dostal do mě. Bylo to neuvěřitelně vášnivé. 

„Takže?" zeptal se mě, když bylo hotovo a leželi jsme vedle sebe. „Beru to, ale určíme tomu pravidla." řekla jsem pomalu. „Dobře, máš už nějaká na mysli?" zeptal a se sehnul se pro cigarety, aby si zapálil. Kývla jsem hlavou a začala „Nikdo o tom nebude vědět, na veřejnosti se budeme chovat jen jako přátelé a není to žádný vztah." Mattheo se usmál. „To je rozumné, ještě dodám, že to není závazné a oba máme volnost." Řekla jsem si, že je to fér a souhlasila i s posledním pravidlem. „Takže jaký jsem byl?" zakmital obočím. „Lepší než injekce do zadku, ne?" připomněl mi mou hlášku. „Nebylo to zase tak špatné, zažila jsem už horší." popichovala jsem ho. „Kecy, viděl jsem, jak ses u toho tvářila. Užila sis to." honil si ego dál. Plácla jsem ho přes jeho břicho (mimochodem pekelně vypracované) a smála jsem se. „Radši se obleč a padej, za chvíli půjdeme na večeři. Tak ať tě tu nenajde třeba Pansy."My o vlku... Cink mi mobil a přišla mi zpráva od Pansy, že něco dodělá a vyzvedne mě za 10 minut. Přečetla jsem to nahlas. „Co jsem říkala, padej." Rychle se zapnul, hodil na sebe tričko a s mrknutím odešel z mého pokoje. 

Snažila jsem se taky upravit a trochu si ustlat postel, aby nebylo nic poznat. Zapálila si cigaretu a uvelebila se na můj gauč. „Bože, měla bych to kouření už omezit." zamumlala jsem si sama pro sebe, i když jsem věděla, že se to stejně nestane. Když jsem byla v půlce cigarety, tak mi do pokoje přiběhla Pansy. Zastavila se a rozhlédla se okolo sebe. „Ty jsi tu měla sex! Je tu cítit úplně všude a máš ten svůj posexový výraz!" vyhrkla a svalila se vedle mě na pohovku. „Že mám pravdu?" dožadovala se odpovědi s dychtivým výrazem. „Ale prosím tě, jak jsi na to přišla." zakroutila jsem hlavou. Nelíbí se mi, že něco tajím před svou nejlepší kamarádkou, ale domluvená pravidla jsou prostě pravidla. Nikdo to nesmí vědět. „Máš hezky růžové tváře a rozcuchané vlasy, pokud jsi tu nedělala pilates nebo jinou kravinu, tak to musí být ten sex." pokračovala. „No nic, nebudu to z tebe páčit. Můžeme vyrazit na jídlo?" zvedla se. Sáhla jsem pro hůlku a mobil. „Můžeme." pokývala jsem hlavou. „Kluci už určitě vyšli bez nás, tak jdeme rovnou do síně." vyšla Pansy na školní chodby. 

Měla pravdu, kluci už seděli u stolu a cpali se jako koně, co 2 týdny nejedli. „Čau!" zahuhňal Regulus s plnou pusou, až mu kus jídla vypadl v úst na stůl. Jen pokrčil rameny a zase si to strčil do pusy a snědl to jako by nic. Theo dostal záchvat smíchu, Blaise a já jsme se na něj zhnuseně koukali a zbytku to bylo jedno, protože to není ojedinělý případ, kdy se Reggie chová jako dobytek u stolu nebo kdekoli jinde. „Chlape, nauč se už konečně jíst jako normální člověk." řekl mu Blaise. „No co, vždyť tomu nic není, leželo to na stole jen chvíli." zahuhlal znovu a málem mu zase vypadl kus z pusy, jen taktak ho chytil. Protočila jsem oči v sloup, posadila se, co nejdál od Reguluse a nandala si své jídlo. Seděla jsem vedle Draca. „Nějak ti září tváře, Clarksová. Někdo o tebe snad opřel kolo?" rýpnul si. „Závidíš? Ty vypadáš, jako bys měl jediný fyzický kontakt se svou mámou, když ti dávala pusu na rozloučenou." rýpla jsem si zpátky. Draco jen zamumlal, že jsem kráva a pokračoval ve svém pokrmu. Po jídle jsme se ještě chvíli zdrželi ve velké síni a domluvili jsme se, že dnes strávíme společný večer ve společenské místnosti a zahrajeme si nějaké hry. "Zahrajeme si třeba Monopoly?" zeptala se Pansy. „Ale jsem ve dvojici s Annie!" vyhrkli skoro všichni najednou. Náš zvyk je hrát ve dvojicích a já skoro pokaždé vyhrála. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 27, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

GAME WITH GREEN FIRE (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat