Öncelikle jisung'un minhonun hediye ettiği deftere ne yazdığını görüceğiz
Hatırladın mı sevgilim bu defteri bana "benim sana olan aşkımdan şüpe edersen bu defteri son sayfasına kadar yaz ve bana ver " demiştin . Yazıyorum sevgilim benden nasıl vazgeçtiğini.
Hatırlıyor musun ? O geceyi. Bana
"seni herşeyden çok seviyorum "
dediğin geceyi bana ilk defa sevdiğini söylediğin geceyi ne değişti o günden bu güne ne değişti.
Bana olan sevgin aşkın hepsi bir yalan mıydı?
Sensiz geçen geceleri, sensiz geçen sabahları kim dolduracak sevgilim kim?Tabikide kimse. Ama belliki benim yerimi dolduracak birini çoktan bulmuşsun .
Neden yaptın bunu sevgilim ha neden ? Beni bu kadarmı sevmedin. Beni sevdiğini söyleyiğ öptüğün gecenin sabahı gözümün önünde başka bir kızı öptüğün yetmiyormuş gibi birde evlenme teklifi ettin!
Benim olan dudakların bir başkasının fudaklarıyla kirlendi sevgilim ve buna sen izin verdin !
Onu benim gözümün içine bakarak öpebilecek kadarmı çok seviyorsun?
Beni neden böyle sevmedin. Benim sana veremeyip onun sana verdiği neydide beni sana olan aşkımla ortada bıraktın.
O ay gözlerin bi bende tutulmadı...
Biliyor musun beni terk ettiğin gün yanımda senin olmak gerektiği halde kim vardı ?
Tabikide jeongin senin yokluğunda bir an olsun beni yanlız bırakmadı sana hasret olduğum sevgiyi o gösteriyor bana .Onu neden hiç sevmediğini şimdi anlıyorum o senin gibi korkak değil ,o senin gibi değil !
Ne olurduda bana beni sevdiğini 3 yıl önce söyleseydin ha tam 3 yıl ya 3 yıl ne olduğumuz belli değildi sana defalarca sevdiğimi söylemeye çalıştım ama beni susturdun çünkü korktun!
Seni çokmu seviyor o kız ha çok mu ?
Ona sevdiğini söyleyip herkesin içinde elini tuttuğun da gösterdiğin cesareti neden bende göstermedin utandın mı benden ünlü iş adamı lee minho işe yaramaz bir doktorla çıkıyor demelerinden mi korktun .
Benden mi utandın?
Ama jeongin benden utanmıyor aksina benden gurur duyuyor neden sende böyle olamadın.
O biri görür korkusuyla ara sokakşarda yada gizli gizli evlerde buluşmak istemiyor.
O herkesin bizi bilmesi için elimden sıkıca tutup kalabalık sahil kenarlarında ve sokaklarda yürüyor
Neden sende böyle olamadın sevgilim a pardon sevdiğim sen başkasına aitsin sana sevgilim demek yanlış olur.
Seni gerçekten sevmiştim minho gerçekten 3 uıl boyunca sen istemiyorsun diye ailemle bile görüşmedim ben ama sen baban istedi diye başka biriyle evleniyorsun...
Hani sen adaletliydin hani aşk adaletti bu aşkın adaleti nerede ?
Duymak istediğim tek şey bu defteri sana verdiğimde bana beni sevdiğimi söylemen yemin ederim o kızı öpüşünü onunla pluşunu herşeyi geride bırakıp seninle gelirim çünkü sana olan aşkım nefretimden de büyük minho. Lütfen bana beni sevmediğini söyleme.
Aşkı sen öğrettin bana minho ama unutturanda sen oldun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk paylaşılmaz/minsung
FanfictionAşkı bama öğreten sendin ama unutturanda sen oldun minho...