1. Angi először balettozni akart járni kiskorában (vagyis miután befejezte a röpit), de mivel a helyi balett oktatónál nem volt szabad hely, végül a műkorcsolyázásba vágott bele
2. Szonja kedvenc filmje a Flipped, vagyis a Változó szerelem és a Szerelmünk lapjai.
3. Dorka titkos álma az hogy hírességek sminkese legyen.
4. Gyuszinak van egy papagája, akit megtanított beszélni (vagy mondhatjuk úgy, hogy a madár megtanulta az ordításait), és most a nap random pontjain visszhangzik a Veres-házban a Gyuszi szerű hang.
5. Szabi kedvenc könyvszereplője Harry Potter. Lehet a szemüveg, vagy lehet a cingárság közös bennük, ki tudja...
6. Ha Ábel elolvasná a Szent Johanna Gimit, a kedvenc párosa Dave és Zsolti lenne.
7. Kármen többször modellkedett, és most is szinte folyamatosan kapja a felkéréseket, de csak néhányat vállal el, és kizárólag fotózásokat (kifutót soha). A modellszakmára úgy tekint, hogy esetleg egyetem mellett, vagy ha nem jön be a kieszelt karrierje, akkor megy oda dolgozni. Egyébként építészmérnök akar lenni.
8. Beni összeszedett. Mindig megcsinálja a házijait, tanul, elszántan jár a kézilabdára, fut, emelett mindig van ideje a barátnőjére, akivel nyolcadikos koruk óta járnak.
9. Robi a pinkektől egy sitcom show-t akar "vezetni" felnőttként.
10. Angi apja Madagaszkáron született.
11. Patrik csapattársai, Kitti, Dia és Kiara mindannyian crusholják egy kicsit Patrikot.
12. Patriknak, bár ezt nem hiszik el az emberek, soha nem volt még rendes barátnője. Egy lánnyal volt valami alakulóban, de aztán a csaj a tanulnivalóira hivatkozva ignorálni kezdte Patrikot, és ezután elhidegültek egymástól. Egyébként a lány, névszerint Kata, ahogy megtudta, hogy az ex-szerűsége bekerült az IOV-ba, újra érdeklődést mutatott "Rick" iránt, ahogy ő hívja.
13. Ha az IOV-on lenne egy leghelyesebb fiú verseny, Marcell a liláktól, Barni, és Patrik kerülnének a dobogóra. Ezen kívül Krisztián a pinkektől is esélyes lenne.
14. Ha Robi egy állat lenne, akkor maci lenne.
15. Kárment egyszer egy külföldi vakációján összetévesztették egy hírességgel. A hír gyorsan terjedt, és a nagyváros összes paparazzija odasereglett a lány hotele elé, aki csak az esti jegeskávéjáért akart lemenni, mégis egy kész tömeggel találta szembe magát, akik vagy őt fotózták, vagy autogramot kértek.
Ha ráguglizunk arra, hogy ,,Harriet Thorne june 2021. Grand Palazzo Hotel'', megtalálhatjuk a képeket.(Ez nyilván kitalált. Harriet Thorne is, a Grand Palazzo Hotel pedig csak egy hangzatos név, amihez talán társul is egy valódi hely, de nem tudom.)
16. Barni mezszáma kiskorától a hatos. Ez egyébként a szerencseszáma is.
17. Szonja szereti a szépirodalmat, de egy kikapcsoló romkomot vagy kalandregényt sem utasít vissza. A horrort azonban nem szereti.
18. Anginak van egy heg a bal vádlija alján. Ez - természetesen - a műkorcsolyából származik, ahol egyik edzésen ráesett egy másik, akkor már földön fekvő társára, akinek a korcsolyapengéje jókora vágást ejtett rajta.
19. Dorka lovagol, a lovát Whiskynek hívják.
20. Barni követi a trendeket, és úgy őszintén neki van a legjobb stílusa a szereplők közül. Általában a Bershkában, H&M-ben és a Pull&Bearben vásárol(t), de az utóbbi időben kissé átszokott a high-end márkákra és a small businessekre - hogy egyedibbek legyenek az outfitjei. Megteheti. Van pénze.
21. Szonjának van egy Pandorás karkötője, amire különleges alkalmakkor vesz egy-egy charmot. Van például rajta a születésnapjait jelképezendő, két különböző csillag (ennyi ideje van meg neki a karkötő), egy (már nem élő) kutyája után egy tappancs, egy új kutyája után egy kutyafej. Az álomsuliját egy madárka jelképezi, a törökországi nyaralását egy repülő, az alkalmat, amikor megnyerte az OKTV-t pedig egy szív. A versenyre nem hozta, túlságosan félti.
22. Viktor egyszer (a csapatszínéhez illő) fekete haját kiszőkíttette kilencedikes korában (viszonyítási alapnak, most tizenkettedikbe megy). Dorkával már akkor is jóban voltak, és a lány szerint tökre megváltoztatta az imidzsét a szőke haj. Nem akarta megvárni, hogy lenőjön, szóval tizedik elején egész egyszerűen lenyírta rövidre a haját, ami már a töveknél újból a természetes fekete volt.
23. Gyuszi legjobb barátja egy röpis csapattársa, aki a fiúnál nem sokkal magasabb. A fiú Gyuszi személyiségével tökéletes kontrasztban áll: nyugodt, kiegyensúlyozott és békeszerető, általában ő fogja vissza Gyuszit.
24. Szabi egyszer szabadidejében (!) programozott egy alkalmazást, amivel beszélgetni lehet. Ekkor kilencedikes volt. Prodigy.
YOU ARE READING
Versenyben - IOV ✓
Teen FictionSáráék egy évvel ezelőtti győzelme után már nem a Szirtes diákjai térnek vissza piros melegítőben az Iskolák Országos Versenyére. A budapesti Teller Ede Gimnázium négy kiválasztottja érkezik a versenyre, ahol a csapatszínük miatt mindenki igen maga...