Amanda şu anda amerika georgia da kapalı bir yerde muhafaza edilen yalnız bir bebek sahibi bir paranormal araştırmacı kadının söylediğine göre aman da şu anda oldukça mutsuz bir halde 1884 yılında heinrich handwerck tarafından dizayn edilen bebek seneler içinde pek çok kez el değiştirmiş insanların bu bebekle yaşadıkları deneyimler ise pek de iç açıcı değil.
2003 yılında bebeğin sahibi evinde garip bir şeyler olduğunu söylemiş ve aman dayı bir daha görmek istemediğini belirterek ebay'dan satışa koymuş ardından aman dayı satın alan kişiler de evlerine paranormal olaylar yaşandıklarından gece kabuslar gördüklerini ve bebeğin kendilerini izliyormuş gibi hissettiklerini düşündüklerinden satmaya karar vermişler aman da tam 20 kez internette satışa koyularak ev değiştirmiştir.
Amanda'nın sahiplerinden olan bir kadın bir gece rüyasında bu bebek tarafından yatakta çekildiğini görür ve korkuyla uyanır uyandığında ise bulunduğu odanın buz gibi olduğunu fark eder ve oturarak başucundaki ışığı açar gördüğü rüyanın şokuyla aşağı bakan kadın bacaklarının çizikler içinde olduğunu fark eder ve ambulansı arar odanın köşesinde birden amanda'yı gördüğünde bebeğin kendisine nefretle baktığını görür.
Söylentiye göre aman da kendisini satan alan kişiyi sevmezse aktif bir şekilde onları rahatsız etmeye ve rüyanda avlanmaya başlıyor mutlu olduğu zamanlarda ise fazla sorun çıkartmıyor ve bulunduğu odada sakin bir şekilde durarak boşluğu izliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paranormal hikayeler
HorrorGizemli olaylardan lanetli bebekleri şiir efsanelerinden korku dolu hikayelere kadar birçok tüyler ürpertici hikaye sizi bekliyor.