Bir gece kulübünde çalışan 23 yaşındaki fenman yeğen isminde genç bir kadın 1999 yılında bir gece sokak ortasında kaçırıldı ve bir apartmanın 3 katını hapsedildi bunun sebebi ise kadının kendisini kaçıran adamları olan ödenmemiş borcuydu 1 ay boyunca orada 3 kişi tarafından her gün dövülen ve işkencelere maruz kalan kadın sonunda öldü ya da daha doğrusu öldürüldü vücut parçaları eksik olduğu için kadının tam olarak nasıl öldüğü keşfedilemedi kadının kafatası kesilerek büyük bir oyuncak hello kitty bebeğini içine konulmuştu ve vücudunun diğer parçaları başka yerlere atılmıştı ya da yok edilmişti polisler eve bastığında korkunç gerçekle karşılaştılar ve dava kısa sürede hem Hong kong'da hem de tüm dünyada büyük bir yankı uyandırdı adamlar kısa sürede yakalanıp suçlarını itiraf ettiler ve ömür boyu hapis cezasına çarptırıldılar.
Polisin bunu keşfetmesi şöyle olmuştu söylentiye göre bir gün 14 yaşındaki bir kız polis istasyonuna gitmiş ve apartmanlardaki işkence ile öldüren bir kadına ait hayaletin dolaştığını kadınla bazen oynadığını ve onu sürekli rüyalarına gördüğünü de anlatmıştı bunun üzerine harekete geçen ekipler genç kadını ya da zavallı kadın da geriye kalan parçaları da buldular ve birleştirip mezara görürdüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paranormal hikayeler
HorrorGizemli olaylardan lanetli bebekleri şiir efsanelerinden korku dolu hikayelere kadar birçok tüyler ürpertici hikaye sizi bekliyor.