günün ikinci bölümü, atlamayın 💫
iki gün sonra
09:59Uykusuz bir gecenin ardından izlediği filmin son sahnesi de bittiğinde, olduğu yerde gerinerek kumandayı boş koltuğa fırlattı. Kalkıp kendine bir bardak su almak istediğindeyse çalan kapıyla yönünü değiştirdi. Ekrandan baktığında gelenlerin polisler olduğunu görerek kapıyı açtı hızla.
"Günaydın. Bang Christopher Chan siz misiniz?"
"Evet. Yangın hakkında konuşmak için mi gelmiştiniz? Bir haber var mı?"
"Haber var. Ancak iyi veya kötü olduğuna karar veremedik." imalı bakışlarıyla çaktırmadan içeriyi süzmeye çalıştı. "Emniyete gelmelisiniz. İfadeniz gerekiyor."
Kaşları çatıldı genç adamın. İfade neden gerekiyordu ki?
"İfade mi? Neden?" sıkkınca ofladı orta yaşlı memur, "Detayları orada öğrenirsiniz. Şimdi sizi araca doğru alalım."
Kafası karışık haldeyken onayladı memurları. Kapıyı açık bırakarak içeriye döndü ve gerekli eşyalarını aldıktan sonra evden çıkarak polis arabasına yöneldi sessizce.
emniyet
10:43
Küçük, tepesindeki lamba olmasa karanlık sayılabilecek bir odadaydı Chan. Dikdörtgen masanın iki tarafındaki sandalyelerden birinde oturmuş, karşısındaki kendini havalı zanneden orta yaşlı adamın sorularına başlamasını sabırla beklemişti. Kendisini daha da germek için bu kadar beklettiklerini düşünüyordu.
Olanları öğrenmişti. Evden çıkartılan adamın öldüğünü duymuştu. Olayların bu kadar büyümesi şaşırtmıyordu onu bu yüzden. Anladığı kadarıyla adam bir hayli zengindi, zaten başka türlü aynı muhitte oturmalarına imkan yoktu. Ancak adını hiç duymamıştı.
"Lee Yongbok isimli birini tanıyor musunuz?"
"Hayır." dedi kaşlarını çatarken, tanıdık gelmemişti. "Arabanıza tanımadığınız insanları almak gibi bir huyunuz var sanırım, Bay Bang." gözlerini devirdi genç adam. Bu "havalı" memur biraz fazla kasıyordu. "Anlamadım?" derin bir nefes duyuldu odada.
"Perşembe gecesi saat üç çeyrek sularında mahallenizde bulunan 53 numaralı binanın önüne; siyah kapüşonlu, maskeli, 1,65 ila 1,75 boy aralarında ve erkek olduğu düşünülen birini bırakmışsınız. Sonraki 10 dakika boyunca kendisi başka bir kameraya yansımamış. Ancak yangın başladıktan birkaç dakika sonra kameralara tekrar yakalanmış. Onun hakkında bildiklerinizi anlatır mısınız?"
Duraksamadan konuşan memurun yüzüne baktı Chan öylece. Dediklerini anlıyordu ama tam olarak anlam veremiyordu da. Veletten şüpheleniyor olmaları tuhaf gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savior | Chanlix
FanfictionBir perşembe gecesi, serin bir sonbahar akşamı ve saat de oldukça geç, sokakta gördüğün birine yardım eder miydin? O etti. "Klimalı bir arabam ve iyi bir niyetim var." Bang Christopher Chan & Lee Yongbok aka Felix Chanlix