7

92 7 17
                                    

*Buraya nasıl geldin amk?*

"Telefonuna konum takibi indirmek çok kolaydı bebeğim:)"

Kapıyı korku içinde Wong'un yüzüne kapatmıştım. Ne kadar hiç yapmak istemesem de içeri gittim. Seung ve Jisung'a mutlaka her şeyi anlatmalı kısacası onlara karşı dürüst olmalıydım...

*Jisung... Seung..Beni takip eden bir eski sevgilim vardı.Senin telefonunu alıp bana şantaj yapınca ben onun yanına gitmiştim Jisung'u kurtarmak için.O ise beni bayıltıp kaçırdı. Fakat ben baygınken telefonuma konum takip cihazı indirmiş ve burayı bulmuş. Başınıza bela oluyorum biliyorum ama ne yapmam gerektiğinden emin değilim. Ne yapmalıyız?*

"Jisung telefonunu okulda unutmuştu. Oradan telefonunu almış olmalı. Bu salak onu uyarmama rağmen telefonuna şifre de koymadı. Bu yüzden sana kolayca şantaj yapabilmiş. En mantıklı seçeneğin medeni yollar olduğunu biliyorum fakat eğer saplantılı eski sevgiliyse Changbin'i arayalım. Bizim ekibi toplayıp gelsin."

'Bencede şu an en mantıklı seçenek o gözüküyor Hee So. Sen de özür dileme. Telefonunu okulda unutan kişi benim. Her şey ama her şey benim salaklığım yüzümden oldu.'

*Saçmalama Jisung. Ayrıca Changbin'in gelmesine gerek yok. Belli etmedim ama iyi bir dövüşcüyümdür. Geleceklerse adam dövmeye değil kavga izlemeye gelsinler. Sadece sizi haberdar etmek istedim.*

"Sen bilirsin. Bu olay senin kişisel meselen Hee So. Bu da olaydaki kararın senin olduğunu gösteriyor.  E o zaman bize izlemek düşer."

*Hadi ortalığın içinden geçelim*

Kapının önüne geldiğimde derin bir nefes verip kapıyı açtım. Wong gayet sakin bir şekilde sigarasını yakmıştı. Psikopat herif diye ağzımda geveledim fakat duymuş olacak ki kahkaha atmaya başladı.

"En son bana psikopat herif dediğinde ayrılmıştık aşk kuşum. Ağzından yel alsın! Ağzından daha güzel performanslar bekliyorum ben şahsen."

*Oğlum ölümle burun buruna gelmek eğlenceli mi geliyor sana? Aldattın madem git başka kıza yanaş git beni aldattığın ablamla oynaş. Ne diye benle uğraşıyorsun?*

"Ablanı hemen affettin ama beni affetmedin. Nedenini öğrenebilir miyim acaba Hee So?"

*Ulan manyak herif ablamla olan konuşmalarınızı okudum çünkü ablama sevgilim yok demişsin güvenini kazanmışsın karaktersiz! Aynı zamanda Soyeon ablamın telefonunda telefon konuşmalarını kaydeden bir uygulama var. Tüm konuşmalarınızı bana tek tek dinletti! Biz sevgiliyken ablama yavşayıp ablamla yattıktan ve ablama sevgilin olmasina rağmen yokmuş gibi rol çektikten sonra ne hakla gelip neden beni affetmedin diye sorabilirsin?*

Kapının arkasında Wong'un onları göremeyeceği şekilde bizi açık ağızla dinlediğine emin olduğum bir Seung ve Jisung ikilisi vardı.

Ben bunları söyledikten sonra Wong'un yüzündeki sırıtış gitmişti. Kaşlarını çatarak sinirle bana bakınca ben de ona aynısını yaptım.

Biz birbirimize sinirle bakarken bir şey farkettim. Soyeon ablamı. Wong'un arkasından gizlice geldiğinde ben ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Ta ki ablam Wong'un kafasına atlayıp Wong'un kafasını ıssırana kadar.

Şaşkınlıktan ne yapacağımı şaşırmış kalmıştım. Ablamı buraya kim çağırmıştı onu bile bilmiyordum. Ta ki arkamda olayları elinde leblebi ile gülerek izleyen Jisung'u görene kadar.

*Jisung yanına çekirdek kola ister misin?*

'Varsa getiebilirsin bebeğim şu an çok iyi gelir'

*Lan gerizekali ablamı alsana Wong'un üstünden bırak o elindeki leblebiyi de!*

"Yok Hee So bu Jisung'tan hayır gelmez bari biz ayıralı-Lan ablan Wong'un kulağını kanattı anasını satayım!"

'Ulan piç saçına ekmek bana bana yenir kac gündür duşa girmedin yani öğk!'

*Abla insene Wong'un kafasından! Ben dövecektim Wong'u bu şerefi niye elimden alıyorsun?*

'Wong ikimizi birbiriyle aldattığında sen sağlam bir tokat geçirmiştin fakat ben korktuğum için özür bile diletememiştim!Bırak acısını çıkartayım n'olur?'

Ablama hak vermiştim çünkü Wong'un ikimizi de kandırdığını öğrendiğimizde ablam hiç bir şey yapamamışken ben Wong'u dövmüştüm. Bu yüzden bu sefer işi ablama bırakıp Jisung'un elinden leblebi kasesini çalıp ben de kavgayı daha dogrusu Wong'un dayak yeyişini leblebi kıtlatarak izlemeye başladım.
Ta ki asansörün kapısı açılıp kalın bir ses duyana dek

"Kuzenimiz dedik sevdik saydık kavga izlemeye bile çağırdım ulan ama sen.....Beni....Beni beni, bihterini kavga izlemeye çağırmadın Hee So!Kırıldım bak şu an*

Asansörden inen Felix'e şaşırarak bakıyordum.  O ise sanki normal bir şeymiş gibi ablamın Wong'un kafasında rastgele yerleri dişlemesine baktı ve telefonuna gömülüp bir video arattı. Biz ise şaşkınlıkla onu beklerken videoyu başlattı ve videodaki kızı yani Bihter'i taklit etmeye başladı.

"Ölüyorum anlasaaağ!Gözlerimin önünde birbirlerini ıssırıyorlarğ!Ben işkenceler içinde kıvranırken onların mutluluğundan ölüyoruuuğm!"

Felix buraya gelip tüm ortamın ciddidiyetini ve aksiyonunu bozmuştu. Biraz önce Wong'un kulağını kanatan ablam suan Wong'un omzundan yere düşmüş yerde gülmekten yatıyordu. Felix yüzünden ayda yılda bir yaptığım kavga izleme keyfim bölünmüştü

*Felix şu an tüm aksiyon gerilim, ciddidiyet her şeyi sikip attın sağol ya off ayda yılda bir kavgaya karışmak yerine izlemişim onda da felix keyfimi bozuyor! Küçük civciv kendine kaçacak delik ara!

DEVAM EDECEK...

Yeni yeni karakterler ekledim ve senaryoyu buyuttuuuum

𝐁𝐮𝐥𝐥𝐲 𝐁𝐨𝐲 𝐀𝐧𝐝 𝐑𝐮𝐝𝐞 𝐆𝐢𝐫𝐥 | 𝐇𝐀𝐍 𝐉𝐈𝐒𝐔𝐍𝐆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin