*34*

1.2K 134 856
                                    





ن/ت:پێییم وەتی لە کوێیت هێناوااااااااااااا(بە هاوار و توڕی کە فرمێسک لە چاوکانی دەهاتە خوارەوە )


جیمین :هیی خێزانەکمەەەەە .........!!!!!! دڵەت ئاوی خواردەوە هاااااااا(بە هاوار توڕی )

ن/ت:چـــ.....چۆنە.......؟؟؟؟(بە شۆکەوە کە فرمێسک وەک ڕووبار لە چاوی دەهاتە خوارەوە )

جیمین:چیی چۆنە ....!!! ئەوە هیی خێزانەکەمە بۆم ماوتەوە (بە توڕی و ڕەقە )ئێستاش بەمەدەرەوە

ن/ت:بۆستە چۆنە دەبێت منە تێناگم (بە پرسیارەوە )

هاری:پوریە منە وەتم ئەوە باوکەمە (بە دڵخۆشی )

ڕۆسی:ئەرێی  باوکی چیی هاا باوکی چییی (بە توڕی )

ن/ت:بەڵام چۆنە دەبێت براکم هەمان ملوانکەی تۆیی هەبوو (بە شۆکەوە جیمین لە شوێنی خۆی وەشک بوو سێری ن/ت دەکردە )

جیمین:چیی..........!!!؟؟؟؟(بە شۆکەوە )

ن/ت:کاکم هامان ملوانکەی تۆیی هەبوو (بە شۆکەوە )

جیمین:تۆ درۆ دەکەیت لەم ملوانکە تەنها دوو دانە هەیە یەكێک هیی باوکم بوو ئەوەیتر هیی دایکەم (بە شۆک و گریان )

ن/ت بە خێرای ڕاکرد سەرەوە دوای ماویەک بە خێرای هاتە خوارەوە گیشتە لای جیمین ملوانکەکەی بەرز کردەوە

ن/ت:ئەوە هەمان ملوانکەیە (بە گریان و شۆکەوە جیمین لە شوێنی خۆیی تاسا )

جیمین:نەخێر تۆ درۆ دەکەیت تــــ.... تۆ ئەوەت دزیەوە وایە (بە شۆکە دواتر بە توڕی )

ن/ت:تۆ گەمژی هاا ئەوە چەند ساڵە لە دوای ئەوەی دایکە و باوکم مردن بۆ براکم جێی ماوە دواتر هەر ئەوە نەبوو (بە گریان و هاوار )

جیمین:د.....دەمــــ.....ماچەک (بە شۆکە و گریان )

ن/ت:بەڵێ ئەوە مێژوی خێزانەکەمە (بە گریان )

ن/ت:وە تــــ.....تۆ هــــ.....هەمان ڕووخساری براکەمەت هەیە تۆ زۆر لەو دەچێیت (بە گریانە و هاواەر)

جۆنکگووک:نەفرت وات ئێوە خوشکو بران (بە شۆکەوە )

ن/ت:باوڕ ناکەم (بە شۆکەوە )

جیمین:منە دووانەیەکم هەبوو (بە شۆکەوە کە فرميسک لە چاوکانی دەهاتە خوارەوە ) وێنەت ئەوەت لایە

ن/ت موبایلەکی دەرهێنا لە برامبەر جیمین ڕاگر جیمین شۆک بوو بروو دواو ڕۆیشت

یاریکردن لەگەڵ گەورترین مافیایی ئاسیاWhere stories live. Discover now