*41*

853 115 67
                                    










ن/ت:نەخێر من پێیم باشترە لێرە کارەکانمان بکەین (بە جەدەی کە لە بەردەم بەڕێوبەرکی وەستابوو )

بەڕێوبەر :ن/ت من وەتم کە دڕۆیت بۆ کۆریا بۆ کار واتا دڕۆیت (بە جەدەی کە لە مێزکەی دا ن/ت قژی بەرد دواوە لە پێش خۆی نەفرتی دەکرد لە کۆتای سێری بەڕێوبەری کرد )

ن/ت:باشە کەواتە کەی (بە بێزاری )

بەڕێوبەر:دوو ڕۆژیتر (بە جەدەی کە هەڵساوە )

بەڕێوبەر:کۆبوونەوەکە تەواو بوو (دوای ئەو ڕۆیشت دەرەوە ن/ت بە توڕی ئەوی سەر مێزکی فڕێدا )

ن/ت:نەفرتتتت(بە توڕی داسوم بە شۆکەوە هاتە ژوورەوە کە کۆمەڵە فایلەکەی لە دەست بوو )

داسوم:چیی بوە ن/ت(بە شۆکەوە کە چوە پێشەوە ن/ت لەسەر کورسەک دانیشتە داسوم دەرگاکەی داخستە )

ن/ت:ئەو نەفرتیە دڵێیت بڕۆینە کۆریا بۆ کار (بە هاوار و توڕی )

داسوم:تۆ چیت وەت(بە جەدەی )

ن/ت:چیی بەڵێیم وەتم باشە هیچیترم لە دەست دێت ئەگەر وانەکەم دەرم دەکات ئەوکاتەش لە برسان دەمرین (بە توڕی کە مەستێکی لە مێزەک دا داسوم بە هێمنی کورسێکی هێنا لە پێش ن/ت دانیشتە دەستی ن/ت گرت )

داسوم:ن/ت ئێستا کاتی ئەویە ڕووبەرووی ڕاستەیەکان بیتەوە سێرکە جییوڵی گەورە بوو هەر دوای باوکی دەکات ئەوەیش مافی خۆیتی کە باوکی لای بێت تۆش چیترە ڕەقەت لە تایهۆنگ نییە سێریک ئێستا تۆ ئاشقی ئەویت (بە هێمنی بۆی ڕوونە دەکردەوە )

ن/ت:تێدەگم ڕاستە دەکەیت داسوم بەڵام تۆ ئەگەر تای بزانێت سێرت ناکات هەرگیز جارێکیتر تۆی وەک خوشکی سێری ناکات (بە خەمباری )

داسوم:هیچ خەمەت نەبێت من برۆکێیکم بۆ ئەوە هەیە(بە فێڵبازی ن/ت بە پریسارەوە سێری دەکرد )

.......

دوای دوو ڕۆژ

ن/ت لە لە فرۆکەکە هاتە خوارەوە کە دەستی کچە تاقەنەکی گرت بوو داسوم لە تەنیشتی کە دەستی کوڕەکی گرت بوو ن/ت چاویلەکەی دانا سێری جی هووی کرد

ن/ت جوانم گوێیم بۆ بەگرن هەر ئەوی بۆم باس کردن یاری لەگەڵ باوکی جی هوو دەکەین باشە جی هوو من دایکی تۆم وە داسوم پورەتە وە جییوڵی خوشکەت ئێوە دوانەن باشە (بە جەدەی )

جی هوو:باشە پـ....دایکە(بە بزێک ن/ت سێری جییوڵی کرد )

جییوڵی:باشە ئوما خەمەت نەبێت لە دەمی من گوێت لێی نابێت(بە بزێکی کیوت ن/ت بزێکی کرد )

یاریکردن لەگەڵ گەورترین مافیایی ئاسیاWhere stories live. Discover now