*40*

721 103 56
                                    










دوای مانگێک

ن/ت ئێستا باشەتر بووە بەڵام هەر لە نەخۆشخانەیە جۆنکگووک و جاکسۆن لە دوای ڕۆزی دەگرێن وە لە چاوەکانی تایهۆنگ جەگە لە تۆڵە هیچ نابینی وا مانگێک لە دوای ویلیام دەگڕێت بۆ تۆڵە داسوم زۆر گرینگی بە ن/ت دەدات تا ئێستا کەسە بە ن/ت نەوەتەوە کە سیهۆن دڵی خۆی داوە بە تۆ تایهۆنگ ئەمرۆ بەتەمایە پێی بەڵێیت ئێستا هەمووان لە بەردەم ن/ت دانیشتەون


ن/ت:قسەیەک بکەن تاکی ئاوا بێدەنگ دەبەن دەی تای تۆ وەتت شتێک هەیە دەمەوێت پێت بەڵێیم قسە بکە(بە دەنگێکی توڕ کە سێری هەمووانی دەکردە )

تایهۆنگ:ن/ت لە ڕاستی ئەوە(بە شڵەژاوی کە ئارقێکی زۆر کردە بوو نەی دەزانی چیی بەڵێت )

ن/ت:تایهۆنگ قسەکااااا(بە هاوار لە کۆتای ناڵیکی کردە کە هەستی بە ئازار کرد لە دڵی تایهۆنگ ترسا یەکسەر هەڵساوە بە نیگرانی سێری کرد)

داسوم:باشە ئارمبەوە ئێستا پێت دەڵێت (وەتی کە دەستی لەسەر شانی دانا )

جۆنکگووک:دەی تایهۆنگ ئێستا کاتیەتی بەزانێت (بە خەمباری کە دەستی لە یەکەئاڵاندە بوو لای دەرگاک تایهۆنگ هەناسێکی قوڵی هەڵمژی سێری چاوەکانی ن/ت کرد )


تایهۆنگ:کاتێک تۆ لە نەخۆشخان بوویت ئێمە نەمان دەزانی دڵێک لە کوێی دەستە کەوێت بۆیە داسوم وەتی بە جاکسۆن بەڵێین کە بە ئەومان وەت ئەوە دۆزیەوە بۆیە لەگەڵ سیهۆن بوینە یەکە گروپ (تایهۆنگ وەستا دەستی خەستە ناو ڕەدێنە ڕەشەکەی کە لەبەر خاتر هاوڕێی ئەزیزکەی بەریداوەتەوە )

ن/ت:ئێی دواتر (بە پرسیارەوە کە سێری هەموو جوڵێکی تایهۆنگ کردە )

تایهۆنگ:ئەوەند ئاسان نەبوو دڵەکە بەدەستە بێنین بۆیە پەلانەمان دانا ئەو کەسی ئەم کاریان دەکردە مافیاکەی زۆر بەهێز بوون بۆیە هەموو هەوڵی خۆمان دا لە کۆتای دڵەکمان بە دەستە هێنا و گروپەکەشمان لەناو بردە کە بازرگانیان بە جەسەتی خەڵکە دەکرد (بە خەمباری )

ن/ت:ئێی ئەمە زۆر باشە (بە دڵخۆشی کە بزێکی کردە )

تایهۆنگ:ئێمەش زۆر دڵخۆش بووین بە ڕاکردن هاتینە بۆ نەخۆشخانە تا تۆ چارەسەر بکەین بەڵام کە هاتین بۆ نەخۆشخان زۆر چۆڵ بوو کەسی لێی نەبوو ویلیام هاتە بەردمان (بە خەمباری کە سێری چاوەکانی ن/ت نە دەکردە ن/ت بزکەی سەری لێوەی نەما )

ن/ت:دواتر چیی بوو (بە ترسەوە  سەری هەڵبڕی سێری هەمووانی کرد)

تایهۆنگ:ئێمە زۆر بەهێزانە شەڕمان لەگەڵ کرد خریک بوو بەسەری زاڵ بین بەڵام ڕۆزی دەرکەوت ڕێک بەم شێوەیە چەکەی لەسەر سەرم دانا (وەتی کە چەکەی لە کەمەری دەرهێنا لەسەر سەری خۆی دانا جۆنکگووک چاوکانی ئاگری لێی دەباری )

یاریکردن لەگەڵ گەورترین مافیایی ئاسیاWhere stories live. Discover now