0.1

5.6K 629 409
                                    

İLK GÜN ■

MC ; Evet Güney Kore'de idollerin yeni kıyasıya mücadelesi olan Survivor'ın ikinci sezonunu HipHop grubu olan ve kısa sürede dünyaca tanınan grup Bangtan Boys ile açılışını yapıyoruz!

*Alkış*

Biliyorsunuz ki Survivor'ın idol kapışmasındaki ilk grup EXO ' ydu. Onlar gerçekten fazla zorlandılar. Hayranları onları desteklemekten vazgeçmediler. Uluslararası fanlar bilgisayar başından kalkmadan onları hergün izlediler. Koreli fanların SM önünde destek oyunları bitmedi. Tabii üyeler gün geçtikçe kötüleştiklerinde SM binasına saldıran fanlarda oldu. (Bunlar biziz arkdşlr) Ama herşeye rağmen onlar mücadelesine devam etti ve kazandılar. Şimdi BTS ile karşınızdayız.

BTS üyeleri yaklaşık 8 saat önce buraya geldi. Ve şimdi önce takımları belirleyeceğiz ama ondan önce üyelerin ilk gözlemlerini dinleyelim. V?

V ; Merhaba ben V. BTS üyesiyim. Yemeği severim ve adım V.

*Gülerler.*

V ; Buraya geldiğimde hiç zorlanmadım. Öncelikle adayı keşfe çıktım. Herşey sakin ve burası güzel. Okyanusun ortasındayız sonuçta. Ve bunu izleyen ARMY seni seviyorum~

RapMonster ; Merhaba ben BTS lideri RapMonster. Bu grubu her zaman el altında tuttum. Birinci sezonda Suho Sunbae biraz zorlansada ben zorlanmayacağıma eminim. BTS Fighting!!~

Suga ; Ben Suga. Yemeği çok seviyorum ve burada gerçekten dayanabileceğimi sanmıyorum. Hindistan cevizi aramaya hemen başlamalıyım bence. Oyunlarda hızımı göstereceğim. Birinci ben olacağım!

J-Hope ; Hem burada gerçekten dayanabileceğimi sanmıyorum dedin. Hemde birinci ben olacağım dedin. Garipsin...

Suga ; Sen sus. Ben garipsem sende atsın. -_-

J-Hope ; Kaplumbağa suratlı....
Neyse... Ben J-Hope! Grubun umudu!! Ve burada da etrafa umut saçmaya ve her zamanki gibi gözde olmaya devam edeceğim! Beni izleyin diğerlerini izlemeyin.

Jin ; Ben bu grupta en olgun insanım. Fazla zorlanacağımı düşünmüyorum. Sonuçta en büyükleri benim.

Jungkook ; En büyüğümüz ve en yaşlımız Kim Seok Jin!!

Jin ; Aissh~ Cidden....

Jungkook ; Ben Golden Maknae Jungkook. Grubun maknaesi ve en genciyim. Bilirsiniz en gençler en iyileridir. Bu yüzden en iyisiyim.

Jimin ; En gencimiz Kook olabilir ama rn kaslısı benim. Hangimiz daha iyi tartışmayalım istersen. Kaslarımı güç oyunlarında kullanarak kazanacağım!

V ; Kıçımın kası... Yurtta kavanoz açamayan kaslı erkek ıssız adada oyunmu kazanacak? Peeh~

Survivor / BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin