1.0

1.5K 236 59
                                    

°• BTS - FLOWER Takımı ; Jin, J-Hope, Jungkook. •°  

°• BTS - SWAG Takımı ; Suga, V, Jimin. •°

Suga ; Merhaba, çiçek çocuklar!

J-Hope ; Hey, komik falan değilsin tamam mı? 

V ; Bana komik geldi. Çünkü komik.

Jin ; Bence burada komik olan bir şey yok. Biz güzel ve çiçek çocuklarız.

Jungkook ; Hyung lütfen susar mısın? İmajımızı mahvediyorsun.

Jimin ; Sizin bir imajınız yok ki.

MC Namjoon ; Hey sessiz olun arkadaşlar lütfen. öncelikle hepiniz hoşgeldiniz.

Suga ; Ben hoş bulmadım.

MC Namjoon ; Neden?

Suga ; Ben sadece hareketsiz bir şekilde uzanıp zaman geçirmek istiyordum. Neden beni buraya getirdiniz?

J-Hope ; Burada da tembel olma. Doğanın tadını çıkar hyung.

Suga ; Doğayı sevmiyorum. İnsanları sevmiyorum. Sosyalleşmeyi sevmiyorum.

Jungkook ; Sosyalleşmeyi sevmiyorum diyen Min Yoongi, Twitter'da fanları coştururken bunları demiyordu.

V ; Aman Jungkook, tadımız kaçmasın. Azar işitme hiç boşver.

MC Namjoon ; İşte bende minik karavanıma falan gittim. Canınız istemesin ama yemek yedim.

Jimin ; Küfür edilmek mi istiyorsun?

Jin ; Yemeğini kim yaptı?! Kimin yemeğini yedin?! Beni aldattın mı?!

MC Namjoon ; Kendi yemeğimi kendim yaptım.

Jungkook ; Hala hayatta olman ilginç.

J-Hope ; Yurttayken yemeğe tuz diye şeker atmıştın yani senin yaptığın yemekten pek bir şey beklemiyorum.

MC Namjoon ; Evet her neyse. Aslında şuan neden buradayız bilmiyorum. Diğer sunucu açıklayacaktı fakat gelemedi.

Jimin ; Diğer MC nerede?

MC Namjoon ; Şey ee, biraz rahatsızlandı da. Dinleniyor.

V ; Neden, ne oldu?

MC Namjoon ; Yaptığım yemekten yiyorduk ve onun kabartma tozuna alerjisi varmış. Bende baharatlı yiyecek yapmıştım ve o birden kızardı, yüzü şişti, nefes alamadı ve bayıldı.

Jin ; ADAMI ÖLDÜRDÜN MÜ?!

MC Namjoon ; Hayır! Hayır! Sadece dediğim gibi, rahatsızlandı ve dinleniyor.

Jungkook ; Bir dakika. Yemeği baharatlı yaptın. Sunucunun kabartma tozuna alerjisi var. Ve senin yemeğini yedikten sonra rahatsızlandı. Tanrı aşkına hyung, hem baharatı hem kabartma tozunu hangi yemekte kullandın?

MC Namjoon ; Eehhehe~ Kabartma tozunu, baharat sandım.

Jin ; BAŞKASINA YEMEK Mİ YEDİRDİN?! TANRIM SEN ONU KURTAR!

Survivor / BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin