0.3

3.9K 477 274
                                    

J-Hope ; Üstün zekamla yaptığım esprilerimi neden kıskanıyorsunuz?

Jungkook ; Kurabiye Canavarı sence üstün bir zeka gerektiriyor mu hyung?

Rap Monster ; Jungkook... J-Hope'a bunu söyleme... Bunun gibi esprileri sadece onun zekasındaki insanlar yapıp, eğlenebilir.

J-Hope ; Ya! Yere serdiniz resmen beni. Jungkook bana iyi davran. Maknae falan demem vururum.

Jin ; Tamam sessiz olun! Peki yardımcı sunucuyu neye göre seçeceksiniz MC beyciğim?

MC ; Aslında ben seçecektim ama bunun biraz saçma ve adaletsiz olduğu sonucuna vardık. Fandom Oylamasına koyduk sizi. Oylama şuan Twitter üzerinden devam ediyor. Birkaç dakikaya kadar son bulacak ve sunucu belli olacak.

V ; Neyse ki fandom oylaması daha mantıklı.

Suga ; Böyle bir yerde mantığı aramamız bile mantıksız.

Jungkook ; Mantıksız şeyler zaten mantıksız olduğu için mantıkla yürümez. Mantıklı olan burada mantığın olması ve bizim burada bulunmamamız. Ama ne yazık ki burada mantığa yer yok ve bu gerçekten mantıksız. Bu yüzden sevgili hyunglarım burada mantık aramanız bile mantıksız. (EXO serisinde Luhan'ın Normal konuşmasının yan sanayisi jwoekzbaj)

RapMonster ; Tanrı aşkına Jungkook! Sus!

Jungkook ; Zaten susacaktım bunu demen bile mantıksız liderciğim.

MC ; Sizce sunucu kim olur?

V ; Ben.

Suga ; Ben.

Jimin ; Ben.

Jungkook ; Ben.

Jin ; Ben.

RapMonster ; Ben.

J-Hope ; Ben değil. Sonuçta beni kıskanıyorsunuz ve esprimi bahane ettiniz.

MC ; Seni kıskanmıyoruz J-Hope.

J-Hope ; Hıhı.. Eminim.

MC ; Şimdi sunucuyu açıklama zamanı geldi.

Jungkook; Bekliyoruz. *-*

MC ; Sunucu....

*Herkes pür dikkatle sunucuya bakarken J-Hope kendi çapında takılır.*

MC ; J-Hope ist-

J-Hope; NE BEN Mİ? SUNUCU MUYUM? YEMEK YİYECEĞİM!! HAHA EZİKLER!!!.

RapMonster ; NE?! O MU?!

Jimin ; Aman tanrım...

MC ; Oylamayı kazandığını söylemedim. Sadece bunu senin açıklamanı isteyecektim.

J-Hope; Ha.. O da olur.

*Hobbie sunucunun yanına giderek elindeki kağıdı alır. Kağıda bakıp bir bir üyelere baktıktan sonra 'piç sımayl' gülüşüyle üyelere döner.*

J-Hope ; Yoon Gi...

Suga; Ne ben mi?!

J-Hope; Bana at suratlı demiştin. Sunuculuğu kaybettin. Kazanamamışsın zaten.

Suga ; Aissh~ Resmen at suratlı değil, at kafalısın. 

J-Hope; Gelip seni teperim görürsün ha!

Jin ; Sunucu kim?!

J-Hope ; Aigoo~ Biricik tek tanemiz Dünya'nÃın en iyisi olan liderimiz sunucu olmuş!!

Y/N ; veee NamJoon MC koltuğuna geçer~ ^-^

Survivor / BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin