°• BTS - FLOWER Takımı ; Jin, J-Hope, Jungkook. •°
°• BTS - SWAG Takımı ; Suga, V, Jimin. •°
°• MC ; Rapmonster. •°
Rapmonster ; Tekrar hoşgeldiniz BTS! Ada değerlendirmelerine başlayalım. Lider Jin?
Jin ; Hey bakın biliyorum ki harika yemek yapıyorum. Yani sizi doyuran benim fakat adada hindistan cevizi ile en fazla ne yapılabilir ki?! Elimden geldiğinde yemek yapıp üyeleri doyurmaya çalışıyorum ama onlar üzerime fazla geliyor.
J-Hope ; İğrenç esprilerinle zaten yeterince iştahımızı kapatıyorsun. Neden diretiyorsun ki? Her neyse ben Jungkook'tan şikayetçiyim! 'Ben en küçüğüm.' mantığı ile hiçbir şey yapmıyor.
Jungkook ; Yahu sen bilmiyor musun, çocuk çalıştırmak yasal bile değil!
J-Hope ; Sen 18 yaşındasın ve bilmen gerekenleri biliyorsun Kook! *Yan sırıtış.*
[WOH şarkısında Jungkook'un sözlerini sözlüyor.]Jungkook ; Beni çıldırtıyorsun hyung! Her neyse benim en fazla şikayetçi olduğum konu beni durmadan çalıştırmak istemeleri. Tamam bende onlara yardımcı olmak istiyorum, takımız ama yani gidip ağaca tırmanma mı söylüyorlar. Ben neden o böcekli ağaca tırmanmak zorundayım?
Rapmonster ; Demek böcek fobin hala devam ediyor...
Jungkook ; Böceklerden korkuyorum evet ama atlardan korkmuyorum. Bu yüzden J-Hope hyung ile aynı adadayım.
Suga ; Aman tanrım! Bu çok büyük laftı.
V ; Bu lafın altında kalacağıma bir hindistan cevizinin altında falan kalmayı tercih ederdim.
Jimin ; Keşke kalsan uzaylı.
Rapmonster ; Sanırım Swag takımında da işler yolunda değil?
Suga ; Benim için yolunda. Lider olmak benim sert kişiliğimi ön planda tuttu.
J-Hope ; Sert kişilik mi:DDD Sertlik mi:::DDDD
Rapmonster ; Ya! Çirkinleşme.
J-Hope ; Fanlar için moment verecektim, bok ettin. Bokmonster.
Rapmonster ; Siktir deli wqelşjqwetjqwetjqwtwfsdhsd.
V ; Siz neyden konuşuyorsunuz tanrı aşkına?
Jimin ; Ben bu adadaki her şeyden şikayetçiyim. Başta bu uzaylıdan! Geceleri 'vik vik vieğik' diye sesler çıkarıp gökyüzüne el sallıyor. Benim uykularımı kaçırıyor.
Jin ; Taehyung, neden böyle bir şey yaptın?
V ; Uzaylılar belki beni kaçırır da buradan kurtulurum diye.
Jungkook ; Mantıklı.
Rapmonster ; Gerçekten mantıklı.
V ; Fakat benim de şikayetçi olduğum konular var. Jimin ile her ne kadar iş birliği yapmaya çalışsak da hep tartışıyoruz ve işler yolunda ilerlemiyor. Suga hyung zaten kendini adanın kralı ilan ettiği için onun yüzünü pek görmüyoruz.
Rapmonster ; Bu doğrumu?
Suga ; Dostum sence de bende tam kral tipi yok mu?
Jungkook ; Şuan baya Swag yani.
V ; Kıçımın Swag'i. Tüm işlerden yırtmaya çalışıyor.
Jimin ; Hep uyuyor!
Rapmonster ; Bunun hakkında ne diyeceksin, hyung?
Suga ; Bir şey söylemeyeceğim. Adada onların hesabını göreceğim ben.
*VMin şok.*
Jungkook ; Swag Parti'ye oy verin! Suga'yı yüceltin! Hesaplaşmalar adil olsun! Yeeey!
Suga ; Seninde hesaplaşmalar listeme eklememi ister misin?
Jungkook ; Hayır hyung, tşk.
Y/N;; Yeni bir Seventeen - Mingyu kısa hikayesi yayımladım. Bir göz atarsanız, çok sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Survivor / BTS
Short StoryBangtan Boys' un Survivor adasında ki diyologlarını içermektedir. / / Survivor Serisi 2. Hikaye~