yangın merdivenleri

245 20 68
                                    

Bay zhonglinin dersindeydik.

KHAENRI'AH konusunu işliyorduk. Taki kapı çalıp biri dersi bilene kadar. Miko hanım içeriye girmişti.

"Günaydın öğretmenim. Size de günaydın çocuklar. Cyno ve tighnariyi müdür çağırıyor."

Ne? Hadi cyno'yu anladım. Belki kavgadandır ama ben ne alaka?

Sıramızdan kalktık ve miko hanımı takip etmeye başladık.

Müdürün odasına geldiğimizde Raiden hanım bizi odasında bekliyordu.

"Sanırım neden bu arada olduğunuzu biliyorsunuz." Dedi soğuk bir sesle.

"Kavga yüzünden mi?" Diye karşılık verdi cyno.

Raiden hanım kafasını salladı. "Scara'nın bir şey yayması ona şiddet uygulayabileceğin anlamına gelmiyor Cyno."

"Ama hocam, Onun da bir yerlerinden sallayıp birşey yayması gerekmiyordu! Sırf oğlunuz diye onu savunuyorsunuz!" Diye haykırdım

"Ayrımcılık yaptığımı düşünüyorsun yani? Bu ne cüret? Asabımı bozma" Diye cevapladı Bayan Raiden.

"Doğruyu söylüyor! Üstelik onun bir suçu yok! Neden burda?" Dedi cyno

"Aslında onu kavgayı ayırmaya çalıştığı için teşekkür etmek için çağırmıştım ama bu uslubuyla öyle birşey yapıcağımı düşünmüyorum. İkimizde cezalısınız!" Diye yanıtladı

"NE!? SİKERİM BÖYLE İŞİ NE CEZASI NAPTIM BEN!?" Dedim. Daha önce hiç ceza almamıştım. Hep uslu ve yüksek not alan biriydim ve başımı hiç belaya sokmamıştım.

"Uslubumuzu bozmayalım bence Tighnari?" Raiden hanım sinrlenmişti.

"Sırf oğlunuz Diye yapıyorsunuz mal değiliz!" Dedim

"Bu kadar yeterli! Cezanız tuvalet temizlemek. Sadece erkek. Bu okul çıkışından itibaren 2 hafta boyunca. Eğer sözü daha fazla uzatırsanız 1 ay yaparım. Şimdi çıkın."

Daha çok uzatmadan ikimizde odadan çıktık. Çıktığımız anda gözlerim sinirden dolmuştu ve ağlamaya başlamıştım.

Cyno bana sarıldı.

"Özür dilerim. Sinirmi kontrol etmeliydim." Dedi sessizce.

Ona geri sarıldım. "Hayır sorun yok. Ben çok boş birşey için ağlıyorum. Sinirini kontrol edememen senin suçun değil."

"Dersi kaynatalım mı?" Dedi

"Ne"

"Sınıfa gitmeyelim. Dersi kaynatalım."

"Olur"

Göz yaşlarımı sildi. "Hadi yangın merdivenlerine gidelim. Orda kimse bizi yakalamaz"

Kafamı salladım.

Yangın merdivenlerine vardığımızda yere oturduk.

"Eee napıcaz böyle boş boş oturacakmıyız?" Dedim

"Derste boş boş oturmaktan iyidir"

"Haklısın"

"Tighnari sen gay misin"

Ne. Ne alaka şimdi

"Ordan bakınca gay'e mi benziyorum?" (Evet benziyorsun🥰)

"Bilmiyorum. Yalan söylemicem evet öyle duruyorsun" dedi

Kafasına vurdum

"Gay değilim. Ne alaka neden sordun ki şimdi?" Dedim.

"Bilmiyorum. Merak ettim sadece." Diye yanıtladı.

"Konuştuğumuz şeye bak mk" Dedim

Güldü.

"Biliyormusun çok güzel gülüyorsun cyno."

Cyno gülümsedi

"Teşekkür ederim." Dedi nazik bir şekilde.

"Halay çekelim mi" Dedim

"Saçmalama. 2 kişiden halay mı olur?"

"Neden olmasın gayette olur" telefonumu alıp abim damat oluyor açtım. "Hadi hadi kalk"

Cyno iç çekip kalktı. Serçe parmağını serçe parmağıma doladı. "Şimdi halay başı sen misin ben mi" Diye sordu

"Güzel soru."

Gülmekten halay çekemiyorduk bile.

Müziği kapattım ve ikimizde kahkahalar içinde boğulmaya başladık.
Taki yangın merdivenlerinin kapısının açıldığını duyana kadar. İkimizde buz kesildik.

"Hey kim var orda!" Dedi tanımadığım bir ses. Bize doğru yaklaştığını anlayınca hemen çantamı alıp cyno ile birlikte aşağı doğru koşmaya başladık

En alt katta geldiğimizde adam bizi takip etmeyi bırakmıştı.

"O kimdi" Diye sordum

"Amcam. BEN NERDEN BİLİYİM ALLAH AŞKINA NARİ" cyno gülmeye başladı

"Oof Hadi ders birazdan biter biz geri çıkalım sonra ordan sınıfa doğru yürürüz zaten."

Kafasını onayladığı göstermek için salladı.

Yavaşça merdivenlerden çıkmaya başladık. Zaten yangın merdivenlerinden çıktığımızda zil çalmıştı. Sınıfa doğru yürümeye devam ettik.

Sınıfa girdiğimizde Zhongli hoca sınıfa kağıt dağıtıyordu.

"Ha cyno ve tighnari! Bunları alın. Yarına kadar velileriniz imzalamalı." Dedi bay zhongli

"Bune hocam?" Diye sordum

"Çarşamba günü sumerunun öbür tarafındaki hayvanat bahçesine gideceğiz. Uzak diye 1 gece otelde kalıp perşembe günü döneceğiz. Velileriniz izin verirse gidiyorsunuz. Sakın unutmayın yoksa gelemezsiniz"

"Tamam öğretmenim" Dedim.

Cyno'ya bakıp "Gidiyoruz dimi!?" Dedim

"Neden olmasın. Ailem izim verirse gelirim" Diye yanıtladı

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Gece yazıyorum biraz kısa ve kötü oldu.

Çok güzel halay çektiler ben aslında yangın mervinlerindeki adamdım.

(+18 olmayan fanart bulmak timmie'nin babasını bulmaktan daha zormuş mk)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(+18 olmayan fanart bulmak timmie'nin babasını bulmaktan daha zormuş mk)

Kalbim senin için atıyor//cynari-cynonari//fanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin