Gezi

271 15 124
                                    

Thoma herkesin izin kağıdını toplarken Cyno ile ikimiz sıramızı bekliyorduk. (Kağıtlarının alınması yani)

"Çok heycanlıyım! Otobüste yanyana oturalım mı?" Diye sordum

"Tabikide! Neden soruyorsun ki?"

Gülümsedim. Thoma yanımıza geldi ve kağıtlarımızı aldı. 1 ders sonra otobüslere binicektik. Bir kaç dakika sonra Thoma'nın işi bitmişti ve öğretmenimiz içeri girdi.

"Tamamdır Thoma. Herkes izin kağıdını verdi mi?" Diye sordu bay zhongli

"Evet öğretmenim. Herkes gidiyor şuan sınıfta olan." Diye yanıtladı Thoma.

"Tamamdır. Bu ders serbest kalın diğer ders gidiyoruz zaten"

Herkes sıra arkadaşları ile konuşuyordu. Bizde Cyno ile beraber konuşuyorduk.

___________________

"Tamam gençler. Servisler 10 dakikaya kalkıyor. Hadi biz yavaşça inelim." Dedi bay Zhongli.

Herkes karışık bir şekilde aşağıya doğru inmeye başladı.

Servislere geldiğimizde cyno ile yan yana oturduk ve kaveh ile haitham arkamıza oturdu.

"Keşke arka dörtlüyü kapsaydık ama kaptılar ya" dedi kaveh

"Kör değiliz görüyoruz kaptıklarını" Diye yanıtladı Al Hatiham.

"Kör müsünüz dedim amcık sadece diyorum" kaveh gözlerini devirdi.

Ben kıkırdıyordum. "Hadi barışın geleceğin sevgilileri" Dedim.

"Burda görebildiğim tek geleceğin sevgilileri sizsiniz nari" Diye sırıttı kaveh.

Cyno göz devirdi ve "Ne zaman kesmeyi planlıyorsun?" Dedi.

Kaveh kaş göz yapıp kıkırdadı. Önüme döndüm.

__________________

Çok uykum vardı. Gece ödev yapmaktan geç saate uyumuştum. Yavaşça gözlerimin kapandığını hissettim.

__________________

Uyandığımda kafamda birşey hissettim. Gözlerimi açtığımda kafam Cynonun omzundaydı ve onun kafasında benin kafamın üstünde. Ne yapacağımı şaşırmıştım. Ne kadardır uyuyordum? Onu uyandırmalımıydım. Daha sonra arkamdan kaveh ve hatiham'ın fısıldaşarak konuştuklarını duydum. Net duyulmuyordu.

"...çektin mi?..."

"...evet çekmiyim yani"

Neden bahsediyorlardı?

"Tamam biz bunu tehtid olarak kullanırız!" Bunu Net duymuştum. Kaveh demişti.

Birkaç saniye sonra Cyno kafasını yavaş bir şekilde kaldırdı. Uyanmıştı sanırım. Bende kafamı Cynonun omzundan kaldırdım.

"Uyandın mı? Seni uyandırmamak için kalmamıştım" Dedim

"Evet.." dedi uykulu bir sesle.

Gülümsedim. "Ne kadar kaldı?" Kaveh ve haitham'a bakıp sordum.

"Bi 6 dakika falan." Dedi haitham.

Kalbim senin için atıyor//cynari-cynonari//fanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin