09.09.2023
Sunt de munca în seara asta și am picat pe tura cu blonda... Nu e totul chiar ok, dar ne descurcam noi... Fiecare zi e o lupta, sincer. Încă nu am curajul sa dau poza jos, încă las usa crapata cu speranța că te vei întoarce...
Azi mi-a fost mai greu, te-am visat aseara și m-am trezit cu un gol în stomac.... Inima ma doare la propriu, o simt... E ciudat, totul e foarte ciudat... Sunt super confuza și nu știu ce sa fac... Oamenii îmi spun sa te las, dar inima îmi spune sa mai aștept... Nu știu ce o sa fac sincer...
Mi-am dat comanda de niște adidasi și un hanorac sa se asorteze... asta fac când am sufletul rănit, cheltui bani, pentru ca banii nu m-au dezamăgit niciodată...
Mi-a cerut un tip instagramul, și cu părere de rău vreau sa te anunț ca i l-am dat. Adică, nu ma mai tine nimic din a nu o face pana la urma, și sunt sigura ca si tu vorbești cu fete, sau poate chiar ai o iubita, nus... Ma doare sufletul, sunt praf... Tot ce fac e sa muncesc, sa dorm și sa fumez... Mai ies afara din când în când cu oamenii ăștia noi din viata mea, sunt super de treaba și sincer ma simt în largul meu în jurul lor. Mai fumez un cui din când în când, cu gândul la tine... În speranța că o sa ma ajute sa te uit măcar 2 minute dar nu s-a întâmplat pana acum... Încă te iubesc sa știi... Azi făceam 9 luni de relație... ce zi de cacat, sa-mi bag pula...