his

43 4 12
                                    

Yeni bir olay yeri inceleme vakamıza doğru yol alıyordum. Arabada vakit su gibi akarken şeritlerle kaplanmış birçok birliğin oluştuğu bölmeye doğru adımladım.

"Komiserim hoş geldiniz."

"Hoş buldum desem yalan olur. Vaka nedir?"

"Yanık bir ceset var ve bu arabanın içinde her şey yerle bir olmuş. Ceset çok fazla ateşe maruz kaldığından işimiz biraz zor komiserim."

"Fotoğraf kamera görüntüleri hazırlandı mı?"

"Evet hazır durumda."

"Şu ana kadar ne yapıldı?"

"delillerin belirlendiği aşamadayız fakat işaretlenmesi, delillerin mesafelerinin ölçülmesi, krokilerin tanzim edilmesi gibi işlemler hala devam ediyor."

"Pekala cesedi göreceğim ardından acilen olay yeri inceleme raporunu hazır bekliyorum."

"Pekala komiserim."

Sarı şeritleri açmış girmem için yol vermişti. Attığım her bir adımda yanık kokusu burnuma nüfus ediyordu. Gerçek anlamda harap olmuş bi görselle karşılaştım. Ekip delilleri ambalajlarken yerimde duramamış göz atmıştım. Kesilmiş bir parmak vardı. Parmak ateşten etkilenmemiş bu da maktülün ölümünden önce uygulanan bi hareketin göstergesiydi.

soruşturma ekibine göz atmış ne yaptıklarını kestirmeye çalıştım. bi şeyler konuşuluyordu fakat bu görev adına değildi.

"sohbet güzel herhalde."

aniden bana doğru nüfus eden gözlerin şaşkınlığıyla karşılaştım.

"savcınıza sunacak bilgileri halletiniz mi?"

"komiserim inceleme ekibinden sonra halletmeyi düşünüyorduk"

sinir edasıyla bi gülüş bıraktım ortama.

"sizi buraya araştırmak için getirdik boş boğazlılık yapıp hazıra konmak için değil. Oyun oynamıyoruz gençler burada."

Hepsi saygıyla eğilmiş ilerlemeye başlamışlardı.
Tanrım sanki yeterince olay yokmuş gibi öğrenci misali ilgi bekliyorlardı.

İleriden gelen tanıdık simalar bana moral olmuştu.
Taeyong ve Johnny yanıma doğru ilerliyordu.

"Mark! erkencisin."

"Ahh Johnny geç kalmanı bi kenara bırakıp erkenci olduğumu mu öne sürüyorsun?" küçük bi kıkırdama bıraktım ortaya. Ardından gözlerim Taeyong'a gitmiş ve elimi dur pozisyonuna getirmiştim. "no offense dude, sözüm meclisten dışarı."

"Güne laf yiyerek başladığıma göre güzel bir gün olacak gibi."

Taeyong bu hallerimize kıkırdamıştı. Artık alışkın sayılırdı Johnny ve benim anlaşma stilimize.

"Ee olay ne?"

"Yanmış bir ceset var, arabayla birlikte. Olay yeri inceleme ekibi tam olarak tamamladığında rapor olarak geri dönüş sağlayacaklar. Ayrıca bir detay daha var parmak yanıktan önce kesilmiş."

Johnny kaşlarını çatmış ve gözlerini bana doğru değdirmişti.

"Mark bu hangi parmak tam olarak?

"işaret parmağı da alakası ne?"

"Mark üstü kapanan cinayeti hatırlıyor musun? adli tıp raporunda işaret parmağında bir kırık tespit edildi."

aniden duraksayıp anılarımı birleştirdim.

"parmak.."

"parmak!"

for you cho | yumarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin