7:kızgınlık

2K 203 55
                                    

"Ah Jungkook evet bebeğim zıpla"

"Offf deliricem çok darsın Jungkook'um"

"Hızlan bebeğim al beni içine"

"Alfanı kabul et sıcağına birtanem benim"

"İçine geliyorum omegamm "

Taehyung gördüğü rüyanın etkisiyle sayıklayarak uykusunda boşaldığında ve hissettiği sıcaklıkla gözlerini araladığında kızgınlığının başlamış olduğunu fark etti.

Her zaman aynı şey olurdu, kızgınlığa girdiği gece rüyasında Jungkook'la en olmadık şekillerde seviştiklerini görürdü. Ancak bu kez gördüğü rüya o kadar şiddetli ve gerçekçiydi ki alfa gerçekten yaşamıştı orgazmı.

Saate baktığında sabahın henüz 5'i olduğunu fark etmesiyle bıkkın bir nefes verdi. Hala uykulu olmasına rağmen kalkıp kendini temizlemek zorundaydı. Zaten baksırı ile uyuduğundan ve herkesin çoktan uyuyor olduğunu düşündüğünden hemen yan taraftaki, Jungkook'la ikisinin odasının ortasında olan tuvalete giderken ekstra bir şey giyme gereği duymadı.

Kapıdan sessizce çıkıp koridorda birkaç adım attığında otomatik yanan lamba mekanı aydınlattı. Tam bu sırada ise tuvaletin kapısı içerden açılmış ve elindeki tablette izlediği diziye bakılırsa henüz hiç uyumamış olan Jungkook tuvaletten çıkmıştı.

Taehyung'un üzerinde baksırdan başka bir şey yoktu ve baksırı da az önce karşısındaki çocuğun derinlerine hasret çeken penisinin bıraktığı ıslaklıkla bedenine yapışmıştı. Jungkook gördüğü manzara karşısında olduğu yerde kalakaldı ve gözleri kocaman açıldı.

Taehyung ise ne yapacağını şaşırır bir şekilde en azından çocuğun ıslaklığı görmemesi için ellerini penisine siper etmeye çalıştı ancak çok geç olduğunun farkındaydı.

"Hyung kızgınlığa mı girdin?" Jungkook gayri ihtiyari sordu gözleri hala Taehyung'un bedeninde gezerken. Ardındansa güçlükle yutkundu. "Hmhm" Alfa kısaca cevaplamıştı çünkü ağzını açacak hali yoktu.

Omeganın üzerinde oversize bir tshirt olmasına rağmen altında yalnızca bacaklarını sımsıkı saran kısacık bir şort vardı. Alfa karşısındaki manzara ve kızgınlığın etkisiyle tekrar sertleşmişti bile. Biraz daha bu şekilde dururlarsa kendini tutamayacağını biliyordu.

Tuvalete girmek için bir adım attığında Jungkook yana çekilmediği için aralarındaki mesafe daha da azalmıştı. Jungkook alfanın hakim olamadığı feromonlar yüzünden zor dakikalar geçiriyordu. Omegası içinde dört dönmeye başlamıştı.

"Alfamız bizi istiyor hadi üzerine çık, seviş onunla, hadi penisine dokun, bak bizim için semsert."

Jungkook içindeki alfanın arsız sözleriyle artan kalp atışına hakim olamıyordu. Heyecandan eli ayağı titriyordu. "Jungkook hadi git yat güzelim sabah olmuş neredeyse." Alfa yolundan çekilmesi için uyardığında kendine zar zor geldi omega.

"Hyung canın yanıyor mu? Benim kızgınlıkta çok acıyor." Gözleriyle acıyan yeri işaret ederken bu kez yutkunan kişi Taehyung olmuştu. "Maalesef evet güzelim, acıyor. Hadi iyi geceler sana." Alfa iradesinin tükenmeye başladığının bilincinde olduğundan hızla cevap verip kapattı tuvaletin kapısını.

Kapanan kapının ardından Jungkook, elindeki hala seslerin geldiği tabletle ve alfasının kokusuyla kalakaldı koridorun ortasında. Kalbinde derin bir sancı hissetti. Alfa kızgınlıkta olmasına ve canı yanmasına rağmen ona tek bir adım bile atmamış hatta başından savmıştı.

Gözlerinin dolduğunu ve ciğerindeki ince sızının bedenini yaktığını hissederek döndü odasına. Ama her zaman olduğu gibi ona kendini daha iyi hissettirmek için elinden geleni yapacaktı. Ancak elbette ki önce alfanın uyumasını beklemeliydi.

-끝-

Step by Step | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin