9:hastalık

1.9K 197 52
                                    

jungkook:
hyung rica etsem
bana bir bardak su getirebilir misin

taehyung:
getiririm getirmesine ama
kendin neden almadın ki

jungkook:
şey
biraz rahatsızım da
ağrım var çıkmak istemedim yataktan

taehyung:
ne
hasta mısın
ne zamandır ve neden şu an haberim oluyor benim bundan

jungkook:
dünden beri...
sen kızgınlıkta olduğun için
söylemek istemedim
zaten derdin başından aşkın
bir de benle uğraşma diye

taehyung:
aşk olsun jungkookum
ne zaman gocundum seninle ilgilenmekten
bekle bakayım geliyorum
sen kesin doğru düzgün bakmamışsındır kendine

jungkook:
teşekkür ederim hyung

taehyung:
omegaya hizmet vatana hizmet sayılır 🫡 |

- - -

"Jungkook inanamıyorum sana bir de yorganın altına mı girdin?" Taehyung omeganın odasına girer girmez anlamıştı hastalığının ne kadar fazla olduğunu. Alnına elini yasladığı anda da kanıtlamıştı bunu çünkü Jungkook yanıyordu.

Ter içinde kalmıştı ve deli gibi titriyordu. Buna rağmen ateş yüzünden üşüdüğünü hissettiğinden kendini yorganın altına gizlemişti ama bu havale geçirmesine neden olabilecek kadar tehlikeli bir durumdu.

Taehyung omeganın üzerindeki yorganı kaldırıp attığı gibi çocuğun tüm kıyafetlerinin de ter içinde olduğunu gördü. "Hyung lütfen alma çok üşüyorum." Donuyormuşçasına dişleri birbirine çarparken zar zor konuştu Jungkook.

Alfa hiç oralı olmazken koşarak odadan çıktı ve yan kapıdaki tuvalete girerek küveti doldurması için ılık suyu açtı. Odaya geri döndüğünde Jungkook yerdeki yorgana sarılmaya çalışıyordu. "Olmaz bebeğim, çok ateşin var gel hadi duş alman gerek."

Taehyung omegayı kolunun ve dizinin altından tuttuğu gibi kucağına alırken omega hala titriyor ve sızlanıyordu. Taehyung çocuğu klozetin üzerine oturtup hızlı hareketlerle üstündeki uzun kollu bluzu ve altındaki eşofmanı çıkardı.

Jungkook yalnızca baksırla kalmış olduğu için daha da üşüyordu ve kollarını kendi etrafına dolayarak ısıtmaya çalışıyordu kendini çaresizce. "Hyung yıkanmak istemiyorum çok soğuk."

"Geçecek bir tanem ben yanındayım tamam mı? İyileştireceğim seni." Taehyung hızlı hareketlerle kendi üstündekileri de çıkarttı ve baksırıyla kaldı. Tekrar omegayı kucağına alıp ısısının iyi olduğuna emin olduktan sonra kendisi ile beraber küvetin içine oturmasını sağladı.

Taehyung geniş küvetin içinde sırtını soğuk duvara vermiş şekilde otururken Jungkook ise onun kucağında göğsü alfaya dönük şekilde oturuyordu. Çocuğun hastalıktan başını kaldıracak hali olmadığından alnını alfanın omzuna yaslamıştı.

Taehyung vakit kaybetmeden Jungkook'un yan tarafta duran banyo lifini alıp ıslattı ve Dalin şampuanı ile köpürttükten sonra çocuğun bedeninde gezdirmeye başladı. "Taehyung çok ağrım var." Sırtını köpüklediği sırada Jungkook'un ismini söylemesiyle duraksadı bir an.

"Biliyorum birtanem geçecek, çok az kaldı tamam mı sık dişini." Alfa hala kızgınlıktaydı ve şu an sevdiği omega çıplak bir şekilde tam da kasıklarının üzerinde oturuyordu. Derin bir nefes alıp düşünmemeye çalıştı Taehyung, biriciği hastayken elbette farklı şeyler düşünecek hali yoktu.

Ancak kollarını onun çıplak sırtına saran ve göğüslerini birleştirerek bedenlerini birbirine karıştıran omega işleri zorlaştırıyordu. Jungkook her ne kadar her yanı ağrıyor olsa da aralarında oluşabilecek en ufak bir yakınlıktan bile mahrum kalmak istemiyordu.

Biraz daha yakınlaşmak için kendini ileri itmeye çalıştığında kalça arasında hissettiği sertlikse son nokta olmuştu. "Jungkook dur!" Taehyung aniden bağırdığında korkuyla sıçradı omega. Hastalığın etkisiyle daha da duygusal hissediyordu ve gözleri dolmuştu bile.

"Benden tiksindiğini bu kadar belli etmene gerek yok. Biliyorum zaten." Gözlerinden yaşlar akarken apar topar kalkmaya çalıştı alfanın kucağından. Onu durduransa kollarını tutup bedenini tekrar aşağı çeken ellerdi.

"Ne tiksinmesi Jungkook ne diyorsun sen ?" Alfa şaşkın şekilde sorduğunda cevapsız bıraktı onu omega. Gözlerindeki yaşlar hislerine tercüman oluyordu yeterince.

Taehyung daha fazla konuşmaktansa duştan çıkmalarını sağladı. Omegayı özenle kurutup giydirdikten sonra ilaçlarını içtiğine emin olup yatağına yatırdı. Kendisi de yatağın diğer yanında yerini almıştı elbette. İyi olduğuna emin olmadan yalnız bırakmaya niyeti yoktu omegayı.

Kaşık pozisyonunda yattıkları sırada Jungkook'un saçlarından gelen mis kokuyu içine çekti Taehyung. "Senden tiksindiğimi nasıl düşünürsün Jungkook. Sen bu dünyadaki en temiz en güzel kokan şeysin."

Omega olduğu yerde 180 derece dönerek yüzyüze gelmelerini sağladı. Bir süre hiçbir şey demeden yattılar. Birbirlerini uzun uzun incelediler. "Tıpkı o geceki gibiyiz." Sonunda sessizliği bozan yine omega olmuştu.

Alfa duyduğu cümle ile yutkundu. Hangi geceden bahsettiğini adı gibi biliyordu omegasının. Evet bebeğim öyleyiz demek istese de ağzını açamadı. Sadece Jungkook'un bedenini kendine çekerek daha sıkı sarılmalarını sağlamakla yetindi.

-끝-

Step by Step | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin