𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑-6

5K 163 55
                                    

[𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐛𝐚𝐛𝐢𝐞𝐬 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐧𝐨 𝐬𝐞𝐞. 𝐍𝐨𝐛𝐝𝐲 𝐦𝐢𝐬𝐬 𝐚𝐮𝐭𝐡𝐨𝐫. 𝐇𝐨𝐰 𝐫𝐮𝐝𝐞 *𝐩𝐨𝐮𝐭*. 𝐇𝐢𝐡𝐢 𝐢𝐭'𝐬 𝐨𝐤𝐢𝐞𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐢𝐭'𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐬𝐨𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠🌚. 𝐋𝐞𝐭'𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐧𝐨𝐰.]

||𝐀𝐭 𝐡𝐨𝐦𝐞||

𝐋𝐢𝐚: 𝐇𝐮𝐟𝐟.... 𝐢𝐭'𝐬 𝐭𝐢𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬𝐞𝐬.

𝐋𝐢𝐚 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐚𝐠 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐜𝐡.

𝐘/𝐧: 𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐟𝐨𝐜𝐨𝐮𝐬 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐨𝐧 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐲!....

𝐋𝐢𝐚: 𝐀𝐠𝐡!....𝐘/𝐧...𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐨𝐟 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐥𝐥 𝐝𝐚𝐲??!

𝐘/𝐧: 𝐔𝐡𝐡..𝐧𝐨𝐩𝐞! 𝐌𝐚𝐦𝐦𝐚 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲?

𝐋𝐢𝐚'𝐬 𝐦𝐨𝐦: 𝐇𝐞 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐡𝐨𝐦𝐞 𝐲𝐞𝐭, 𝐝𝐞𝐚𝐫...

𝐘/𝐧: 𝐇𝐚𝐡...𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐞 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐜𝐨𝐦𝐞𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞....

𝐋𝐢𝐚'𝐬 𝐦𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲...

𝐘/𝐧: 𝐌𝐦𝐦....

𝐁𝐮𝐭 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐝𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚 "𝐌𝐎𝐍𝐒𝐓𝐄𝐑" 𝐤𝐢𝐝𝐧𝐚𝐩 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐨 𝐢𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 "𝐑𝐄𝐕𝐄𝐆𝐄" 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐦.

.
.
.
.

||12:30 𝐩𝐦||

𝐴𝑛𝑥𝑖𝑜𝑢𝑠𝑒!

𝐘/𝐧: 𝐌𝐚𝐦𝐦𝐲, 𝐢𝐭'𝐬 𝐭𝐨𝐨 𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲 𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐧𝐨𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤! 𝐇𝐞 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐬 𝐢𝐟 𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐲𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞! (𝐖𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝)

𝐋𝐢𝐚'𝐬 𝐦𝐨𝐦: 𝐘𝐞𝐚𝐡.....𝐈 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭'𝐬 𝐬𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐨𝐟𝐟..! 𝐖𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐰𝐚𝐢𝐭 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐦𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠....𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐨𝐨 𝐛𝐮𝐬𝐲 𝐝𝐞𝐚𝐫.....𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐠𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩, 𝐢𝐟 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐈'𝐥𝐥 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮, 𝐨𝐤𝐚𝐲.....𝐠𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩.....

𝐘/𝐧: 𝐔𝐡𝐦.....𝐢-𝐨𝐤

𝐒𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐦𝐦𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐬𝐨 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩...𝐬𝐡𝐞 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝....

.
.
.
.

𝐌𝐞𝐧: 𝐋𝐨𝐫𝐝 (𝐛𝐨𝐰𝐬)

𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐜𝐨𝐦𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐢𝐭𝐬 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐬𝐭 "𝐋𝐔𝐗𝐔𝐑𝐘" 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫.𝐭𝐰𝐨 𝐦𝐚𝐧 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫, 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐭 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫, 𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐰𝐨 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐧𝐞 𝐦𝐚𝐧 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐜𝐢𝐠𝐚𝐫𝐞𝐭𝐭𝐞, 𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐭 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤...𝐣𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐢𝐠𝐚𝐫𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐧.𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐌𝐚𝐧 𝐠𝐨𝐞𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐨𝐬𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧.

𝐇𝐈𝐒 𝐑𝐄𝐕𝐄𝐍𝐆𝐄 🔞Where stories live. Discover now