𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑-8

4.9K 167 37
                                    

[𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨𝐨𝐨𝐨 𝐛𝐚𝐛𝐢𝐞𝐬!!! 𝐇𝐨𝐰 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐥 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠. 𝐝𝐢𝐝 𝐢 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐭𝐨𝐨 𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲🤧. 𝐀𝐧𝐢 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐮𝐭𝐞 𝐚𝐮𝐭𝐡𝐨𝐫. 𝐀𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐠𝐚𝐦𝐞 𝐨𝐤𝐢𝐞🌚. 𝐋𝐞𝐭'𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐧𝐨𝐰.]

||𝐅𝐥𝐚𝐬𝐡 𝐛𝐚𝐜𝐤||

𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐚𝐲 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐥𝐥, 𝐢𝐧 𝐌𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠....𝐈𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐫𝐮𝐬𝐬𝐨 𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐤𝐞𝐩𝐭....𝐋𝐢𝐚'𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐚𝐦𝐝 𝐥𝐞𝐠𝐬 𝐭𝐢𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐫𝐨𝐩𝐞𝐬. 𝐒𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐭𝐫𝐮𝐠𝐠𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐟𝐫𝐞𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟...

𝐋𝐢𝐚: 𝐌𝐦𝐩𝐡𝐡!!! (𝐒𝐭𝐫𝐮𝐠𝐠𝐥𝐢𝐧𝐠)

𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐜𝐨𝐦𝐞𝐬 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐢𝐭𝐬 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫.

𝐌𝐚𝐧: 𝐌𝐲 𝐋𝐨𝐫𝐝! (𝐁𝐨𝐰𝐬)

𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤: 𝐌𝐦𝐦.....(𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞)

𝐇𝐞 𝐬𝐢𝐠𝐧𝐚𝐥𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐞𝐧 𝐠𝐨𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐋𝐢𝐚'𝐬 𝐛𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝 𝐨𝐟𝐟, 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐨𝐟𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡...

||𝐋𝐢𝐚'𝐬 𝐩𝐨𝐯||

𝐀𝐬 𝐈 𝐬𝐞𝐞 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦, 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐝𝐢𝐫𝐞𝐜𝐭𝐥𝐲 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫, "𝐉𝐄𝐎𝐍 𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊", 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐬𝐭 𝐌𝐚𝐟𝐢𝐚 𝐥𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫....𝐚𝐧𝐝 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐚𝐦𝐞, 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐫𝐞𝐦𝐛𝐥𝐢𝐧𝐠......𝐀𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐬𝐞𝐞 𝐘/𝐧'𝐬 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐢𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐮𝐧𝐜𝐨𝐧𝐬𝐜𝐢𝐨𝐮𝐬, 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐨𝐧 𝐬𝐞𝐯𝐞𝐫𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐛𝐢𝐭𝐡 𝐛𝐮𝐫𝐮𝐢𝐬𝐞𝐬.....𝐖𝐡𝐲 𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐧𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐦𝐞?, 𝐖𝐡𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐘/𝐧'𝐬 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐝𝐢𝐨𝐧?....𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐟𝐥𝐨𝐰 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐭 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐈 𝐛𝐥𝐮𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐧𝐞.....

𝐋𝐢𝐚: 𝐘-𝐲𝐨𝐮....𝐰𝐡𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐢𝐝𝐧𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐦-𝐦𝐞? (𝐓𝐫𝐞𝐦𝐛𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐝𝐥𝐲)

𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤: 𝐈'𝐦 𝐬𝐢𝐜𝐤 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧.... 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐫𝐞!! (𝐂𝐨𝐥𝐝 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞)

𝐌𝐚𝐧: 𝐘𝐞𝐬, 𝐌𝐲 𝐥𝐨𝐫𝐝!

𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐧 𝐠𝐨𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫. 𝐀 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐈 𝐬𝐞𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐠𝐮𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐢𝐬 𝐝𝐫𝐚𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠.....𝐌𝐘 𝐌𝐎𝐌! 𝐇𝐞 𝐝𝐫𝐚𝐠𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦, 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐢𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐦𝐞, 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐰𝐚𝐬 𝐟𝐢𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭...𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐮𝐧𝐜𝐨𝐧𝐬𝐜𝐢𝐨𝐮𝐬...

𝐇𝐈𝐒 𝐑𝐄𝐕𝐄𝐍𝐆𝐄 🔞Where stories live. Discover now