[𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐦𝐲 𝐚𝐥𝐥 𝐢𝐧𝐧𝐨𝐜𝐧𝐞𝐭 𝐛𝐮𝐭𝐭𝐞𝐫𝐟𝐥𝐲𝐬 𝐡𝐨𝐰 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐥. 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐮𝐭𝐡𝐨𝐫 𝐢𝐬 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐝𝐞𝐚𝐝 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐟𝐮𝐯𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐱𝐚𝐦𝐬 𝐢 𝐰𝐢𝐬𝐡 𝐢 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐮𝐫𝐧 𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥𝐬 𝐬𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐞 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐨𝐧 𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐚𝐧𝐲𝐦𝐨𝐫𝐞. 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤-𝐚𝐡𝐡 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐛𝐮𝐫𝐧 𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥𝐬(;'༎ຶٹ༎ຶ') . 𝐀𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐲 𝐧𝐨𝐰]
||𝐘/𝐧'𝐬 𝐏𝐨𝐯||
𝐀𝐬 𝐈 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐲 𝐜𝐫𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝-𝐮𝐩 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞, 𝐓𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐟𝐥𝐞𝐰 𝐨𝐩𝐞𝐧...𝐀 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞, 𝐇𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐩𝐫𝐚𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐟, 𝐒𝐢𝐥𝐥𝐤𝐲 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐫𝐞𝐝 𝐰𝐚𝐯𝐲...𝐒𝐡𝐞 𝐬𝐞𝐦𝐦𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐞𝐚𝐫𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐢𝐫𝐭𝐞𝐞𝐬...𝐈 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐞 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐬, 𝐘/𝐧...𝐈 𝐫𝐞𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟...
𝐘/𝐧: 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐇𝐞𝐥𝐩 𝐦𝐞!!...𝐇-𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝-
𝐈 𝐰𝐚𝐝 𝐛𝐞𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐦𝐞 𝐝𝐞𝐬𝐩𝐫𝐞𝐭𝐥𝐲 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐜𝐮𝐭 𝐦𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭...
𝐌𝐢𝐚: 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐨𝐨𝐝....(𝐏𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐨𝐧 𝐧𝐞𝐚𝐫𝐛𝐲 𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞)
𝐒𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐧 𝐞𝐱𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞..𝐈𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐚𝐟?...𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐢𝐟 𝐬𝐨...𝐃𝐨𝐞𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐲 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐝𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧?..𝐒𝐡𝐞 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐬 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞...
𝐘/𝐧: 𝐍𝐨 𝐰𝐚𝐢𝐭...𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐩-
𝐈 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐟𝐭...𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭..𝐓𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐥𝐩𝐥𝐞𝐬𝐬𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞𝐬 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬...𝐍𝐨-𝐨𝐧𝐞...𝐈'𝐯𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐧𝐨-𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐦𝐞...
.
.
.
.||𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤'𝐬 𝐩𝐨𝐯||
𝐀𝐬 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐈 𝐠𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐫 𝐧𝐞𝐰𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐲 "𝐋𝐎𝐕𝐄𝐋𝐘 𝐖𝐈𝐅𝐄" 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐰𝐚𝐤𝐞, 𝐈 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐨𝐥𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐬𝐢𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐭𝐨 𝐌𝐢𝐚...𝐎𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐭𝐫𝐬𝐮𝐭𝐞𝐝 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧, 𝐒𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐝𝐞𝐯𝐨𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐞....𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐄𝐓𝐋𝐘....𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐛𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐬𝐜𝐚𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐚𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐂𝐨𝐯𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝, 𝐒𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐧'𝐭 𝐠𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐲 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐮𝐧𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧...𝐀𝐬 𝐈 𝐠𝐞𝐭 𝐮𝐩 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟𝐟 𝐦𝐲 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐲 "𝐋𝐎𝐕𝐄"...𝐈 𝐠𝐞𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐫𝐮𝐩𝐭𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐦𝐲 𝐠𝐮𝐚𝐫𝐝𝐬....
YOU ARE READING
𝐇𝐈𝐒 𝐑𝐄𝐕𝐄𝐍𝐆𝐄 🔞
Fanfic[𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝 ✅ ] 𝑱𝒋𝒌 𝐱 𝐲/𝐧 # 𝑚𝑎𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑒𝑛𝑡 🔞 # 𝑎𝑑𝑢𝑙𝑡 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑒𝑛𝑡 ✔︎ # 𝑦/𝑛 ✔︎ # 𝑗𝑒𝑜𝑛 𝑗𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 ✔︎ # 𝑚𝑎𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑙𝑎𝑛𝑔𝑢𝑎𝑔𝑒 🚫🔞 # 𝑢𝑛𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑠𝑐𝑒𝑛𝑒 ❌🔞 # 𝑨𝒃𝒖𝒔𝒊𝒗𝒆 𝒃𝒆�...