𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑-10

4.8K 163 48
                                    

[𝐇𝐢𝐞𝐞 𝐛𝐚𝐛𝐢𝐞𝐬!♡︎ 𝐡𝐨𝐰'𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐥𝐥 𝐡𝐞𝐚𝐥𝐭𝐡 𝐢 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐥 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐢 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐥 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐢𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐬𝐨 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐢𝐭!🌚]

𝐎𝐧𝐞 𝐰𝐞𝐞𝐤 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐧𝐜𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭...

||𝐀𝐭 𝐍𝐢𝐠𝐡𝐭||

||𝐘/𝐧'𝐬 𝐩𝐨𝐯||

𝐈𝐭'𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐪𝐮𝐢𝐭𝐞 𝐝𝐞𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐟𝐨𝐫𝐭 𝐦𝐞....𝐒𝐨 𝐡𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲....𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐦𝐞 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐧𝐜𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭....

𝐘/𝐧: 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐢 𝐰𝐞𝐚𝐫?

𝐒𝐡𝐞 𝐠𝐞𝐭𝐬 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐤𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐫𝐝𝐫𝐨𝐛𝐞...𝐀𝐧𝐝 𝐢 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐢 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐠𝐮𝐫𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐢 𝐰𝐞𝐚𝐫 𝐬𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫𝐛𝐞𝐥𝐥 𝐫𝐢𝐧𝐠𝐬.....

                      ~ 𝐃𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐧𝐠 ~

𝐈 𝐫𝐮𝐧𝐬 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐬 𝐋𝐢𝐚 𝐢𝐬 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐰, 𝐈 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐲 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬𝐡𝐢𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐞𝐝 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝.....𝐌𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐛𝐥𝐮𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐨 𝐈 𝐜𝐨𝐧𝐯𝐢𝐧𝐜𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞....𝐘/𝐧 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐞 𝐧𝐨𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞 𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐜𝐞𝐥 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫𝐬𝐭𝐞𝐩𝐬...𝐒𝐡𝐞 𝐬𝐪𝐮𝐚𝐭𝐬 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐧𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐮𝐩 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫...𝐀𝐬 𝐧𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐈 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐜𝐞𝐥 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞  𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐛𝐞𝐝𝐫𝐨𝐨𝐦....𝐀𝐧𝐝 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐩𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐛𝐞𝐝, 𝐈 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚 𝐧𝐨𝐭𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐜𝐤𝐞𝐧 𝐨𝐧 𝐢𝐭 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐝𝐞...

𝑾𝒆𝒂𝒓 𝑴𝒆!
          ~ 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌

𝐈 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐨𝐭𝐞....𝐀𝐬 𝐈 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐢𝐭, 𝐈 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬, 𝐈 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐢𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐱 𝐚𝐬𝐢𝐝𝐞.....

𝐒𝐡𝐞 𝐠𝐨𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐞𝐭𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐰𝐞𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠...𝐒𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐥𝐬 𝐡𝐞𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐢𝐧 𝐦𝐢𝐫𝐫𝐨𝐫...𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐢𝐭!...𝐓𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐳𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐩𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐛𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬...𝐖𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐢 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐨𝐮𝐭 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐫𝐫𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫𝐛𝐚𝐥𝐥 𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐢 𝐠𝐨𝐞𝐬 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫....𝐀𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐝𝐫𝐢𝐯𝐞𝐫....

𝐇𝐈𝐒 𝐑𝐄𝐕𝐄𝐍𝐆𝐄 🔞Where stories live. Discover now