"Bak velet gittin gittin yoksa ben seni gömücem "
"Ya ama özür dilerim vallaha isteyerek yapmadım"
Bir elimde ıslak mendille reisin gömleğini silerken bir yandada laf yetiştiriyordum.
"Bela mısın lan sen kaç gündür senin gibi bir bozukla uğraşıyorum"
"Ama yeter be isteyerek yapmadım sen geldin bana çarptın insanlık yaptık siliyorum sen hayvan gibi bi şeyler diyorsun yeter ya bende insanım"
Elimdeki mendili atıp geri çıktım.
Hyunjinin babası ile Changbinin babası arkadaşmış.
Onlarda bundan dolayı kardeş gibi büyümüşler.
Bu davete oda davetliymiş.Ben elimdeki bardak ile dururken o geçerken bana çarptı.
Ama suçlu ben olmuştum.
Anlık gelen sinir ile patlamıştım.Han'a çıkacağım haberini vermiştim oda apar topar benle birlikte gelmişti.
Söylene söylene eve doğru gidiyorduk.
"Salağa bak bana neler diyo lan sen çarptın "
Karşıdan karşıya geçerken tek duyduğum şey Han'ın bağırışlarıydı.
...
Yazar ağzından
Chan karşıdan karşıya geçerken hızla gelen araba ona çarpmıştı.
Han ne kadar kolundan tutmaya çalışsada başarılı olamadı. Arkadaşının kafasından kanlar geldiğinde haykırarak yardım istedi.Arabada hızla uzaklaşırken Han ambulansı arıyordu.
Chanla konuşmaya çalışıyor onun bilincini açık tutmaya çalışıyordu.
Ama Chan gözlerini kapatmıştı bile.
...
"Beyin tranvaları olabilir ki bu ciddi bir sorun beyin kanamaaı geçirmemiş bu iyi bir şey şuan gözetim altında kalmalı"
"Peki çok teşekkür ederim"
Han camdan arkadaşına bakıyordu, vücudunda bir süre alet vardı.
Han hâlâ inanamıyordu. O karşıdan karşıya geçerken hep Chana güvenirdi. Çünkü Chan hep dikkatli olurdu.
Ama Han olamadı. Suçu kendinde buldu."Lütfen uyan kardeşim"
Sabah
Han asla uyumamış arkadaşını bekliyordu. Chan'ın telefonuna gelen bildirim ile gözlerini ondan çekti.
Bilinmeyen numara:
VeletSiz
Merhabalar ben Chan'ın arkadaşıyım Chan bir kaza geçirdi o yüzden telefonda aktif değil lütfen sonra yazın.Bilinmeyen numara:
Ne kazası
İyi mi
Kim yaptıSiz
Trafik kazası
Beyin tranvaları olabilirmiş
Bende bilmiyorum
Arkadaşımızın doğum gibi vardı Chan bir sınır ile çıkacağını söyledi karşıdan karşıya geçerken hızla gelen araba ona çarptı.Bilinmeyen numara:
Tamam sen bana konum at ben geliyimSiz
İsim neydi?Bilinmeyen numara:
Seo ChangbinSiz
Konum*...
Hastaneye gelen adamla şaşkınca gözünü aralamıştı Han.
Bir tarafta gözünü kımıldatan arkadaşı bir tarafta onların 'reis' diye adlandırdıkları adam.
Yoğum bakım camına yapışmıştı ikili.
Changbin'in adamları doktoru çağırmıştı.Doktor odaya girmiş Chan ile bişeyler konuşuyordu.
Chan ise sadece göz yumuk açıyordu.Odadan çıkan Doktor'un ne diyeceğini merakla bekliyordu ikili.
______________________________Selam dostlarım nabersiniz
Okuldan dolayı hepiniz berbatız biliyorum.
Uzun süredir birlikte değiliz
Sizleri özledim
Ve çok seviyorum
Hikayelerinin çoğu beklemediğim kadar okunma aldı hepinize çok teşekkür ederim❤❤