Prolog

3 0 0
                                    

Biało włosa Kobieta obserwowała młodego chłopaka, który klęczał przed jej siedzieniem z związanymi rękoma. Tak bardzo potrzebował jej pomocy że wtargnął do jej rezydencji, ale ona wiedziała nawet przed tym kiedy myślał żeby tam przyjść i błagać.

- Rozwiążcie go chce ,aby nasz gość czuł się komfortowo.- Kobieta mruknęła do facetów, którzy trzymali chłopaka.

Gdy faceci opuści pomieszczenie, chłopak zaczął szlochać przed jej nogami.
- Błagam pomóż mi White, ja dłużej tak nie mogę... - Nie raczył na nawet spojrzeć w jej śnieżno białe oczy, które śledziły jego każdy krok.

- Dobrze, lecz wiesz co cie czeka.. - Powiedziała wstając. A ten spojrzał na nią z ostatnią nadzieją.

__________________________________________________________________________________

- Bardzo dobrze Pinky... - Szeptała mu na ucho Kobieta jednocześnie trzymając jego podbródek.

W oczach chłopaka nie było nieczego oprócz uzależnienia jakim patrzył na kobiete.
Patrzał w jej oczy w lustrze, jego różowe włosy idealnie komponowały się z jego różową koszulą, która była cała we krwi.

Uśmiechnął się na widok jej zadowolonego uśmiechu, chciał go wiedzieć zawsze kiedy tylko mógł.

- Czy dostanę nagrodę? - Zapytał z lekką chrypką w głosie, licząc na pozwolenie i wyjście z rezydencji.
- Najpierw dorwiemy Jokera i jego grupkę, a potem dostaniesz to czego chcesz... - odpowiedziała mu odchodząc od niego.

- Najpierw się przebierz, dobrze wiesz że uwielbiam czystość..- spojrzała na niego ostatni raz i wyszła.

Born To Die | Joker |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz