Balo 'Kısım 1'

79 7 1
                                    

Şu an odamdaki makyaj aynasının önünde oturuyordum, yarım saattir çıtım çıkmadan da teyzemin dediklerine yaptıklarına büyük bir ustalıkla ayak uyduruyordum.

Eli örgülerime giderken kendimi istemsizce kasmıştım, sonra eve geldiğimiz gibi tekrardan öreceğimi beynimin bir köşesine kazıdım, sonuçta ben açmıyordum ve ben açmadığım içinde geçmişimden vazgeçmiş sayılmıyordum.

Bugün günlerden baloydu, akşam saat sekizde gidiceğimiz balo için saat ikide hazırlanmaya başlamıştım. Teyzem herşeyin en iyisi olmasını istediği için çok çabalıyordu ve bende ona ayak uyduruyordum işte.

Az önce balonun konseptinin herkesin seçtiği değerli taşa uygun giyinmesi gerektiğini öğrenmiştim, teyzemin seçtiği değerli taşta zümrüttü. Odaya elbise korumasıyla giren askının içinde nasıl bir elbise olduğunu bilmiyor ama merak ediyordum.

Teyzemin parmakları tokasını çıkardığı saçlarımda narince hareket ederken baloda yapmam gerekenleri anlatıyordu, kendimi kasmamam gerektiğini, eğer birileri teklif ederse onları kırmadan dansetmem gerektiğini ki dans hakkında en ufak bir bilgim bile yoktu.

İki örüğümüde açtıktan sonra parmakları ile saçlarımı düzeltip aynı zamanda da okşuyordu.

"Hadi bakalım minik kuş duş al elbiseni giy sonra takıları takalım."

"İyide teyze daha erken değil mi ?"

"Biz önden gidicez güzelim, kısa bir basın toplantımız olacak ondan sonra yemek yenicek daha sonrasında baloya başlayacağız"
Teyzemin dediklerinden hiç bişey anlamasamda anlamış gibi başımı salladım. Basın ne demekti ?

Oturduğum sandalyeden kalkıp banyoya ilerlediğimde Aslı elinde kese çantayla içeriye girdi, teyzem eline alıp içine baktıktan sonra yavaşça yatağın üstüne elbise çantasının yanına bıraktı. Gözüm o tarafta kısa süre takılı kaldıktan sonra bakışlarımı banyoya çevirip omuz silktim. Bana neydi ki?

İçeri girip kapıyı kilitedikten sonra,  üstümdeki elbiselerden kurtulup bir köşeye bıraktım ve ılık suyla banyo yapmaya başladım. Üzerimden akıp giden su düşüncelerimi zihnimden koparıp benden ayırıyormuş gibi hissediyordum ve bu beni rahatlatıyordu.

Üstümdeki ılık su hükmünü bitirince saçımı güzelce sıkıp havluyu vücuduma güzelce sardım sonra buhar yapan aynanın karşısına geçip elimle buhardan kurtulmaya çalışıp açılan aydınlıktan kendime baktım.

Derin bir nefes alıp banyonun kapısına ilerledim, elim kilidi bulunca tereddüt etmeden açtığım kilitten sonra aynı şekilde kapıyıda araladım. Tamamen açtığım kapıdan bedenimi çıkardığımda odada ikinci bir nefes alış sesi duymamla olduğum yerde kaldım, bedenimdeki bütün kan çekilmiş gibi hissettim.

Başımı yavaşça omzumun üstünden arkama çevirdiğimde gördüğüm kişiyle buz kesen bedenim utançtan yanmaya başladı. Kartal odadaydı, tamam bana değil camdan dışarıya bakıyordu ama şu an bu şekilde odada yalnız kalmak istiyceğim son kişiler listesinde ilk ikiyi çekiyordu.

Sertçe yutkunduktan sonra anca dudaklarımı aralamıştım ki o konuşmaya başladı.

"Hızlıca üzerini giyin, annem bir iki dans hareketi göstermemi istedi"
Dediği şeyle olduğum yerde çivi görevi görmeye devam ettim. Onunla dans mı edicektim ? Kartal'la ?

O görmese de başımı kabullenircesine salladım, tam dolabıma yönelip günlük giysilerden giyecektim ki onun konuşmasıyla yine öylece kala kaldım.

"Dolaptan değil, yatağın üstündeki şeyleri giyiceksin. Annem öyle dedi"
Başımı yatağın üstüne çevirirken itaatkarlığımı bir kere daha konuşturup onun dediği gibi yatağın üstündeki elbise askısını aldım, tekrardan banyoya gideceğim sırada Aslı'nın getirdiği çantanın dikkatimi çekmesiyle kese çantayıda elime alıp banyoya girdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MahperiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin