5.Bölüm

4 1 0
                                    


"  Merhaba millet , beni tanıyorsunuz dur ama yinede kendimi takdim edeyim ben Park cheer-in namı diyer fashion Quieen , Hepiniz  defileme hoşgeldiniz , ana vatanıma gelir gelmez moda şovu yapmaktan onur duydum. Umarım beğenirsiniz ! "
Cheer in eğilerek selam verdi ve sahneden indi.

" Woah cidden çok güzel değil mi ? Gi Chul ?"

Gi Chul bacaklarını titreterek sahneye bakıyordur.

" Stres olma sen koskoca Hwang Gi Chul sun alttarafı uzun bir yolda ışıklar altında herkezin önünde yürüyüp bayilmadan gelmeye çalışacaksın "

" Sağol ya çok rahatladım "

" Tabi"

" Sen olmasan ne yapardım "

" Tabiki çoktan bitkisel hayata girmiş olurdun "

" Tabiki eğer olmasaydın neler yaşardım kim bilir pislik "

" Hemde neler yaşardın- bir saniye pislik mi ?"

" Dong jae ne halt yerinde getirdin beni buraya yapamam ben modellik filan"

" Lan dönek niye evet dedin kadına o zaman "

" Ne bileyim ya ! İsmi de bı garipti zaten cheer ne yok bende banana "

" Yah! Ne var isminde gayet hoş, hem ben sana gi Chiill biberi diyor muyum?"

Gi chul side eye atıp kafasını salladı
" Hey sen yapsan olmaz mı ? Kabinlerde değiştiririz hemen "

" Gi Chul "

" Hi?"

" Benden 1 yaş büyüksün diye abi demiyorum ama boy olarak aramızda 11 santim var "

" Ne olmuş yani "

" Anlatamadım sanırım , hyung diyeyim ki anla sen 1,89 'sun ben 1,78'im belkide ayakkabı yüzünden öyle bir ihtimal 1,77 filan da olabilirim hyung "

" Çok fark etmez ya "

" Bas git ya sen tüm gün yattigin halde şu vücuda bak ..omuzların..woah cidden baya yapılısın şimdi düşündüm de "

" Elleşme omuzlarıma dong jae ! Sapik misin ?"

" Yah! Kapa çeneni şu gelen kadına bak "

" Modellerle ilgilenmi-"
Gi Chul , dong jae'nin gösterdiği tam karşılarındaki oturma sandalyelerine doğru baktı ve bir sürü sandalyenin boş olduğu yere fırında karşılaştığı kadının oturduğunu gördü

" Bu o kadın , sana bahsettiğim babası meclis üyesi olan "

"..." Gi Chul donmuş şekilde Kim A-rin'e bakıyordu A-rin beyaz sade elbisesiyle oturup hemen defileye odaklanmaya çalışıyordu ama gözlerini tutup duruyordu

" Niye birşey söylemiyorsun gi chul "

" O kadını tanıyorum "

" Rüyanda mi ?" Diyerek güldü dong jae ama bir süre sonra gülmesi kesildi ve A-rin'e baktı A-rin tam olarak Gi-chul 'a bakıyordu.

İkiside birbirine keletlenmişti dong jae , gi chul'un alnına parmak attı.

" Yah! Kendine gel 5 dakika sonra sahneye çıkacaksın cheer'in dediği gibi gelen 5. Erkek modelden sonra-"

" Biliyorum biliyorum "

" Yah..bir ihtimal şaka yapmıyor olabilir misin ?"

" Ne zaman şaka yaptığımı gördün, şakaları sevmem "

SLEEPLESS AND DREAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin