Şimdi hepsinin cevabını vereceğim"
Diyerek takip etmesini işaret etti ve tepenin sonunda biri küçük olmak üzere 3 mezar gördü ve mezarların yanında da büyük bir meşe ağacı
A-rin mezar taşlarına yaklaştı ama hiçbirinde ad yazmıyordu
Eliyle mezar taşına dokunurken yüzüne karahindiba tomurcukları geldi ve ayağa kalktı
" Ailen mi ?"
" Evet, her eylül'ün 2 sinde buraya gelir , çalışmam"
" Niye şimdiye kadarki ailenle hayatınla ilgili sorulardan kaçtın peki? , Ben seni işe sadece güvenerek aldım , bundan haberin var mı ? Ailenin ölmesi bir kusur değil "
" Eğer patronunun babası yüzünden öldülerse.. büyük bir kusur "
" Sen- sen ne diyorsun ?" Diyerek cevap beklercesine kafasını salladı A-rin
" Bunu saklamam gerekiyor , hayatım için ama , bence artık beni koruyacak mertebeye ulaştınız , bu zamana kadar sizin yanınızdan ayrılmadım bundan sonrada ayrılmaya niyetim yok . Bunu Bay Kim'e iletirsiniz "
" seni, seni göndermeye mi çalışıyor babam?"
" Siz izin vermezseniz olmaz "
" Seni bırakmaya niyetim yok , ama önce az önce söylediğin şeyi telafi et !"
" ..?"
" patronunun babası yüzünden öldülerse? Dedin"
" Bunu er geç ögrenmeniz lazımdı ama ben söylemis bulundum, evet bir yanlışlık yok söylediklerimin arkasındayım "
" kanıt? Olay? Herhangi bir şey söylemezsen sana nasıl inanmamı beklersin bay do?"
" kanıt.." diyerek gözunden bir yaş gelerek güldü bay do
A-rin üzgun şekilde kafasını sağa doğru çevirdi hafifçe ve mezarlara baktı
" benim " diyerek seslendi bay do ve sonra dizlerinin üzerine cökerek bağırdı
" benim ben ! , Bacak kadarken boyumu aşan şeyler gördüm! Bu yüzden yanınızda çalışıyorum şuan ! "A-rin gözünden yaş gelerek bay do'nun hizasına doğru indi.
" Özür dilerim , onun adına böyle bir şey yaşadığın için özür dilerim , tüm bunlara rağmen ben yeni öğrendiğim için özür dilerim , bu yas'ı tek tuttuğun için özür dilerim …"
" özür dilemeyin.. diyerek ağladı bay do yüzünü silip çimene doğru elini koyduktan sonra
" sadece sakin bir hayat yaşamak istiyorum, birkaç gün içinde sizinle bir reklam için görüşmeye bir adam gelecek kolunda yılan dövmesi var, o adamla görüşmeden gönderin"" Kim o?"
" bana güvenmelisiniz "
A-rin yavaşça çömeldiği yerden kalktı ,batmak üzere olan güneşe baktı ve gözünün yaşını elinin tersiyle sildi.
" bayan A-rin" diyerek ayağa kalktı hızlıca bay do
" özür dilerim" diyerek yüzünü sıvazladı
" özür dileme bay do… sadece vedalaşıp gel "
" veda mı?"
" yakında uzaklara gideceğiz "
" ben de mi geliyorum ?"
" seni ardımda bırakamam"
" Minnettarım bayan A-rin"
" sadece bana karşı dürüst ol, yeterli devamında benim minnettarlığım gelir "
Bay do eğilerek selamlayıp hızlıca A-rin'in önüne geçip arabayı açmak için hızlandı.
" Bir yere gitmeniz gerekiyor mu ? Yoksa eve mi ?"
" şu…konut projeleri sorumlusu bir adam vardı adı neydi..hatırlamıyorum"
" taehyun'u mu diyorsunuz ?"
" evet ! evet o , eğer ofisi kapanmamışsa oraya , kapanmışsa geçici ofisine götür "
" internette açık gözüküyor, gidiyorum "
" Hmhm"
10 dakika sonra bay do arabayı durdurur ve camda donmuş olan A-rin'e seslenir ama A-rin duymaz
" A-rin Shi! "
A-rin birden irkilerek bay do 'ya bakar
" pardon biraz gayriresmi oldu "
" sorun değil , kardeşim sayılırsın"
" kardeş? … kelime bile yabancı geldi "
" oh..özür dilerim "
" hayır hayır , yani evet kardeşiniz olmak güzel olurdu nuna"
" Geldik mi ? Bay do "
" evet geldik " diyerek inip kapısını açtı A-rin'in
A-rin yanındaki koltuktan yazarın ona verdiği dosyaları alıp ofis'e girdi.
5 dakika sonra;
" bayan A-rin dosyayı inceledim 5 mekan gerekiyormuş 4 mekan için birebir uyan yerler buldum fotokobisi işte burda ama cinayet sahnesi için uygun bir ev bulamadım bir sokaktan 1.kat diğer sokaktan yüksek katlı olması secenekleri baya düşürmüş. Ama aynısı olmasada benzeyen 3 ev var ama 3'üde dolu ev sahipleriyle görüşmeniz lazım "
A-rin , taehyun dosyalardan mekanları gösterirken kafasıyla onaylıyordu.
" bu ev olmaz , senaryoda koridor olması gerek eni kücük ama hafif uzun bir koridor. Suçlu kaçarken duvara çarpacak "
" Tamam o zaman bu evi eliyoruz geriye sadece …bu kalıyor "
10.bölümün sonu
Bölümü nasıl buldunuz??🪰🪰
Okurken yorum yaparsanız çok sevinirim🤍🤍
Kendinize iyi bakınn🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SLEEPLESS AND DREAM
Fiksi Remajanarkolepsi hastalığı olan bir Adam insomnia rahatsızlığı olan bir Kadınla karşılaşır ikili Kaderin cilvesi ve başrol olmanın yetkisiyle bir yola sürüklenir. Narkolepsi: gün içinde sürekli uyku hali ve atakları insomnia : Uykuya dalmayı ve uykuda k...