Aradan bir saat geçmişti ve ortaya güzel bir ev taslağı çıkmıştı. Jake gülümseyerek Sunghoon'a baktı.
"Harika oldu bu, Sunghoon! Kesinlikle tam puan alacağız."
Sunghoon şaşkınlıkla ona bakıyordu. Jake gülümserken ve Sunghoon'a iltifat ederken Sunghoon'un aklından ona dedikleri geçip duruyordu.
"Üzgünüm, Jake."
Bir anda özür dilemeye başladı. Artık içinde tutamıyordu."Neden?"
"Sana dediklerim için. Asla böyle birisi değilsin. Tam da aşık olunacak birisisin."
Jake'in yanakları hızla kızarmaya başladı. Soobin'in dedikleri aklına geldi. Gerçekten de Sunghoon ondan mı hoşlanıyordu?
"Senin dikkatini çekmek için öyle yaptım. Çok saçma bir neden biliyorum. Neden böyle bir yaptım? Beni affetmeyeceksin büyük ihtimalle."
Jake kollarını onun boynuna doladı. Sunghoon şaşırmıştı fakat gülümsemeden edemedi. O da onun beline sarıldı.
"Sorun değil, Sunghoon. Anlamıştım zaten."
Sunghoon ona baktı, yanakları kızarıyordu. Jake onun bu haline güldü.
"Soobin de dedi."
Sunghoon, Soobin'in adını duyunca kaşlarını çattı. Sinirle konuşmaya başladı.
"Hay şu piç, başımıza baba kesildi."
Jake kahkaha atmaya başladı. Sunghoon da ona katıldı. Aralarının düzelmesi onu mutlu etmişti fakat şimdi ilişkileri neydi?
Yarın sabah okula yan yana girince bütün gözler onlara dönmüştü. İkisi de pek umursamadılar ve içeriye girdiler.
Heeseung ikisinin birlikte içeriye girince şaşırmıştı. Hızla ayağa kalktı ve Sunghoon'un yanına gitti. Sunghoon garip garip ona bakıyordu.
"Sunghoon! Bir şey konuşmalıyız."
"Peki, görüşürüz Jake!"
Jake'e veda etti ve Heeseung ile beraber sınıftan çıktılar. Heeseung ellerini beline koyup konuşmaya başladı.
"Sevgili filan mı oldunuz bir günde?! Daha bir kaç gün önce kavga ediyordunuz."
"Dayanamadım her şeyi söyledim."
"Çok malsın sen ya. Madem bu kadar yapacaktın, hiç yapmasaydın!"
Sunghoon suçlu olduğunu biliyordu ve hakta veriyordu bu yüzden bir şey diyemedi. Heeseung öğretmenin bu tarafa doğru geldiğini gördü, Sunghoon'u içeriye itekledi.
Jake ve Sunghoon tüm gün boyunca birlikte gezmiş arkadaşlarını ihmal etmişlerdi. Bunun farkına varan ilk kişi Yeonjun olmuştu. Kendisini Soobin'in yanında buldu.
"Soobin, bir şey sormalıyım."
"Tabii, sor."
"Jake'i gördün mü? Ben bir ara Sunghoon'un yanında gördüm onu da."
"Bende gördüm. Hep birlikte gezdiler."
"Vay be! Neler dönüyor acaba? Bunu çözmemiz lazım."
"Bencede bende çok merak ediyorum."
🩵
Yeonjunla soobinin arasında ne var acaba 🫢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAPPY FOOLS | jakehoon
RomanceOkul birincisi Jake ve onunla uğraşıp duran Sunghoon. #jakehoon