Bence o da senden hoşlanıyor
Jake hâlâ şaşkın bir şekilde sırasında oturuyordu. Sunghoon arkadaşlarına kendisinden mi bahsetmişti? Ondan hoşlandığı için mi böyle davranıyordu? Saçma bir nedendi.Yanına oturan bedenle o tarafa doğru döndü. Sunghoon gelmişti ve Jake bakmıyordu bile. Bu yine üzmüştü Jake'i. Neler olduğunu çok merak ediyordu.
"Dün neden öyle davrandın?"
Kendini tutamamıştı. Sormuştu, soracağını ve Sunghoon cevap vermiyordu. Onun yüzüne eğildi. Göz temasından kaçınıyordu. Bir anda sordu Jake.
"Benden mi hoşlanıyorsun?"
Sunghoon'un gözleri fal taşı gibi açıldı. Jake'in yüzünü tuttu ve kendisine yakınlaştırdı. Jake korkmuş, şaşırmıştı. Sunghoon ne yapacağına bakıyordu.
"Dün dediklerimi unuttun sanırsam."
Jake'i itti ve kafasını sertçe duvara vurdu. Acıyla inlerken Sunghoon ayağa kalktı ve sınıftan ayrıldı.
Öğlen teneffüsü olmuştu ve Jake normalden farklı bir şekilde sessizce oturuyordu arkadaşlarının yanında. Hepsinin dikkatini bu çekti, en sonunda konuşan Yeonjun oldu.
(Yeonjun-y, Beomgyu-B, Jungwon-J, Niki-N, Sunoo-S)
"Bir sorun mu var Jakei?" (Y)
Jake tabağında kalan yemeklerle oynarken ona cevap verdi."Yok bir şey."
"Bok yok." (B)
Jake gülümsedi."Cidden ne oldu? Seni böyle görmek garip hissettiriyor." (S)
"Sunghoon mu? Hemen ısırabilirim, hyung!" (N)
"Hayır! Sorun yok."
Hepsi ters ters ona bakınca Jake olduğu yerde büzüldü. Birisinin omzuna dokunmasıyla irkildi. Yeonjun'un gözlerinin parıldadığını gördü. Soobin mi gelmişti? Arkasına döndü. Düşündüğü gibi Soobin gelmişti.
"Naber, Jake? Seni sessiz gördüm."
Jake duyduğu cümlelerin üzerine gözlerini Yeonjun'a çevirdi. Kaşlarını çatmıştı bu sefer Soobin'e bakmayı kesti ve yemeğine geri döndü.
"İyiyim, hyung. Bir şey konuşmamız lazım."
Hızla ayağa kalktı Jake ve Soobin'i peşinden çekiştirerek kimsenin onları duymayacağı bir yere götürdü. Konuşmaya başladı.
"Hyung, Yeonjun'dan hoşlanıyor musun?"
Soobin bu ani ve doğru sorusu üzerine şaşırmıştı, yanakları da al al olmuştu. Utana sıkına konuştu.
"Olabilir."
"Git ona açıl o zaman."
Soobin neler döndüğünü anlamış gibiydi. Jake'e gülümsedi ve hızla Yeonjun'un olduğu masaya doğru koştu. Jake de onların yanına gitti.
Sunghoon olanları uzaktan izliyordu. Soobin ve Jake iyi anlaşıyor gibiydiler. Jake, Soobin'i bir yere götürünce kaşlarını çattı. Duyamıyor olsa da izledi onları.
"Ay Allah'ım milleti kesmeyi bırak Sunghoon."
Yanına oturan Taehyun'a döndü, Sunghoon. Sonra önemli bir şey olmayacağını düşünüp Soobin ve Jake'i yeniden izlemeye başladı.
Şimdi Soobin Jake'e gülüyordu ve hızla koşarak Yeonjun'un yanına gidiyordu. Jake de mutlu bir şekilde onların yanında yerini aldı.
Böyle tatlı bir insana neden kötü davrandığını bilmiyordu. Konuşup anlaşsalar ilişkileri daha iyi olabilirdi fakat Sunghoon Jake'e dediklerinden sonra onu affedeceğini düşünmüyordu. Bir zahmet affetmesin, çok kötü şeyler söylemişti Jake için.
🩵
Sunghoon yavaş yavaş adam oluyor 😭
Ah bebek jakeim 😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAPPY FOOLS | jakehoon
RomanceOkul birincisi Jake ve onunla uğraşıp duran Sunghoon. #jakehoon