Jake meselesi ve yoldaşlarım
Kai, Taehyun, Heeseung, SunghoonTaehyun;
Çok yaratıcısın sunghponKai:
EvedHeeseung:
Eeee
Bizden ne istiyon sunghoonSunghoon:
Bekleyin
DüşünüyorumTaehyun:
Belki de soobün babaya geri dönmeliyimKai:
Evet
Ben çıkıyomKai kişisi gruptan ayrıldı
Sunghoon Kai'yi ekledi
Sunghoon:
ÇOK KÖTÜSÜNÜZ
ALLAH BELANIZI VERSİN
GÖT HERİFLER BEN KENDİM YAPRIM
SİZE İHTİYACIM YKOHeeseung:
Tamam
Bay bayHeeseung gruptan ayrıldı
Kai:
GÖRÜŞÜRÜZ SUNGHON HYUNGGGG <33333Kai gruptan ayrıldı
Taehyun:
Jakei daha çok seviyom
Yarın okulda görüşürüz 👋Taehyun gruptan ayrıldı
Sunghoon:
Ben kendime yeterim
Ne bok yirseniz yiyin
Umrumda değil 😭~~~~~
Sunghoon zorla uyanmış ve okulun yolunu tutmuştu. İç çeke çeke yürüyordu. Dün arkadaş sandığı elamanlar onu satmıştı.
Okulun bahçesinden girdiği anda Jake gözüne ilişti. Karşısında Yeonjun vardı ve gülerek sohbet ediyorlardı. Sunghoon kaşlarını çatarak onların yanından geçti.
Sırf onunla dalga geçtikleri için daha çok yapmak istiyordu. Ona takışmaya karar verdi. Zaten aynı sınıftalardı.
Sınıfa hızla girdi ve çantasını yanındaki boş sandalyeye bıraktı. Kendisini diğer sandalyeye kuruldu. Gülümseyerek Jake'in gelmesini bekledi.
Jake hoplaya zıplaya içeriye girdi. Sunghoon sırıttı. Bu haliyle ne kadar tatlı durduğunu düşündü. Ne yapıp ne edip onu kendi yanına oturtturması gerekiyordu. Bunun içinde ARKADAŞLARA ihtiyacı vardı.
Heeseung içeriye girdi ve Jake'in arkasındaki sıraya oturuverdi. Sunghoon onun oturmasıyla ayağa kalktı ve Heeseung'un yanına gitti.
"Hey, mal değneği."
"Kimmiş o mal değneği?!"
"Pardon abi. Şey diyecektim."
Sesini azalttı Sunghoon ve kaldı yerden konuşmaya devam etti."Jake'i rahatsız etsene. Yanıma otursun."
Heeseung kaşlarını çatarak Sunghoon'a bakmaya başladı. Soobin babalarına geri dönmüştü ve ona yardım etmek istemiyordu. Sunghoon aynı ses tonuyla yalvarmaya başladı. Heeseung sırıttı ve konuştu.
"Az daha yalvar, hoşuma gitti."
"Hadi be Heeseung! Lütfen, senden tek istediğim bu."
Heeseung kıs kıs güldükten sonra onu kafasıyla onayladı. Sadece rahatsız edecekti pekte sıkıntı olacağını düşünmüyordu.
Sunghoon onun yanından ayrıldıktan sonra Heeseung masasını Jake'inkine kadar itmişti. Onun sırtına denk geliyordu ve bu onu kesinlikle rahatsız edecekti.
Bir kaç dakika sonra öğretmen geldi ve derse başladı. Jake arkasına yaslandı. Daha beş dakika filan geçti ki Jake doğruldu ve Heeseung'a doğru döndü.
"Heeseung, sıranı arkaya iter misin? Rahatsız oluyorum."
"Yo."
Jake kaşlarını çattı, bir şey demeden önüne döndü. Sinirlendiği belliydi. Heeseung bilerek sırayı hareket ettiriyordu. Jake elini kaldırdı. Hoca hemen ona dönmüştü.
"Ne oldu, Jaeyun?"
"Yerimi değiştirebilir misiniz?"
"Neden?"
"Arkamdaki beni rahatsız ediyor da."
"Anladım, Sunghoon'un yanına geç o zaman."
Jake anında çantasını sırtına attı ve eline defteriyle kalem kutusunu alıp Sunghoon'un yanına gitti. Gülümseyerek ona baktı.
"Selam, Sunghoon."
Jake'in hiçbir şeyden haberi yoktu ve Sunghoon'a iyi davranıyordu. Sunghoon planına başladı. Onu duymazdan geldi.
🩵
Ehe sunghoon aşık mı ya acaba bende bilemedim 🤔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAPPY FOOLS | jakehoon
RomanceOkul birincisi Jake ve onunla uğraşıp duran Sunghoon. #jakehoon