Taehyung sabah uyanmış ve aklına gelen şeyle dudakları yana kıvrılmıştı. Uyandığında bile Jisoo'yu düşünüyordu.
Yıldız gibi parlayan gözleri ve kalp şekilinde olan dudakları Taehyung için bir baş dönmesiydi.. Her Jisoo'yu düşündüğün de kalbi hızlanıyordu.
Yatağından kalkıp, odasında olan banyoya girdi. İşlerini halledip, banyodan çıkmıştı. Kahvaltı etmeyi sevmediği için kahvaltıyı boşverip, hızlıca giyinme odasına gidip, üzeri için bir şeyler seçmeye başlamıştı.
Kendisini Serseri gibi gösteren kıyafetlerini giymişti. Taehyung bu gün okula erken gidecekdi. Normalde okuldan nefret ederdi. Ama Bebeğini ders çalışırken görmek için erken gidecekdi.
Farkındaydı Jisoo'ya günden-güne daha da bağlanıyordu. İlk başlarda heves sanmıştı, ama değildi. Sonradan farkına varmıştı aşık olduğunun. Ve bu onun için garip bir şeydi. Sonuçta Kim Taehyung'tan bahsediyoruz değil mi?
Okulun Serseri ve psikopat çocuğu..
Taehyung evden çıktı, arabasına binip, okula taraf sürmeye başladı. Heyecanlıydı, ilk defa kalbi Bebeğini görmek için bu kadar hızlı atıyordu..
Jisoo'da hazırlanmıştı, biraz daha evde oyalanmış ve sonunda o da evden çıkmıştı. Bu günün de dün gibi geçmesini umuyordu. Taehyung'un onunla uğraşmamasını umut edeiyordu.
Taehyung okula geldikden 5-10 dakika sonra Jisoo gelmişti. Taehyung yine Jisoo içeri girene kadar ona bakmıştı. Jisoo'ya hissettiklerini açıklamak istiyordu. Ama reddedilme korkusu vardı.
Ama korkusunu umursamayıp, Jisoo'nun arkasından okula girip sınıfa çıktı. Jisoo sınıftaydı ve şu anda onlardan başka hiç kimse yoktu. Taehyung sınıfın kapısını kapattı. Jisoo korkmuştu. Dün bir şey yapmasada, bu gün yeniden zorbalık yapabilirdi. Sonuçta Kim Taehyung'du.
Taehyung yavaşça Jisoo'nun yakınlarında bir sıraya oturdu. Ve konuşmaya başladı.
"Jisoo konuşa bilirmiyiz?"
"T-tabiki.." Kekelediği için kendisine lanet ediyordu Jisoo.
"Nasıl söylenir bilmiyorum, ama ben sana aşığım Jisoo. Sana ne kadar zorbalık yapsamda, sana aşık oldum. Belki benimle Sevgili olmak istemeyeceksin ama-"
"Taehyung düşünüp cevap versem olur mu?" Hızlıca Taehyung lafını tamamlamadan cevap vermişti. Değişen tavırlarından sonra ona güvenebileceğini umuyordu Jisoo.
"Sen nasıl istersen Güzelim." Yavaşça sıradan kalkmış ve Jisoo'nun sıra üzerinde olan elini hafifçe öpmüştü.
Jisoo utanç ve şaşkınlıkla Taehyung'dan gözlerini kaçırıyordu. Taehyung gülümseyip, göz kırptı. Daha sonra sınıftan çıkmıştı.
Rahatlamıştı, çünkü Jisoo'ya açılmıştı, ama bir yandan da korkuyordu. Ya Jisoo onunla çıkmayı reddederse? Bunu düşünmek bile istemiyordu.
Jisoo hala olayın şokundaydı. Hem Zorbasından çıkma teklifi almıştı, hem de kendisi onun tarafından öpülmüştü..
Düşündüğü teori doğru çıkmıştı. Taehyung ona aşıktı ve bu onu anlamadığı bir şekilde mutlu edip, kalbini hızladırıyor, adeta heyecanlanıyordu...
____________________________________Hiii! Nasilsiniz? Bu ficinde bölümünü atıp gidiyorum. Şimdilik Görüşürüz. Yorum ve votelerinizi bekliyorum🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"My Bully"/Taesoo
Fanfiction"Kim Taehyung zorbalık yaptığı Kıza, Kim Jisoo'ya aşıktı" -mini fic Tamamlandı!