~1 hafta sonra~
Jisoo ve Taehyung 1 haftadır ki Sevgililerdi. Okulda çok fazla yan-yana gezemiyorlardı. Okul çıkışı kafeye, sahile falan böyle yerlere gidip birlikte vakit geçiriyorlardı.
Jisoo bu gün Taehyung'un evine gidecekti. Bu gün okul yoktu. Jisoo üzerine kiyafetlerini giydi. Ve saçlarını düzleştirip açık bıraktı. Evden çıktı.~Giydiği~
Jisoo Taehyung'un evine gelmişti. İlk defa geliyordu. Büyük ve lüks bir evde. Taehyung oldukça zengin birisiydi. Zaten okulda da zenginliği ve yakışıklılığı ile popülerdi. Jisoo gidip kapıyı çaldı. Ama karşısında altında eşofman yeni duş aldığı için saçlarını ıslaklığı çıplak vücudun da dolaşan bir Taehyung beklemiyordu.
"Hoşgeldin Bebeğim"
"Hoşbuldum Taehyung"
Jisoo içeri geçmişti. Taehyung'da kapıyı kapatıp Jisoo'nun yanına geldi.
Kollarını Jisoo'nun beline sardı. Ve boynunu emmeye başladı. Taehyung Jisoo'ya arkadan sarıldığı için Jisoo yüzünü Taehyung'a çevirmek istedi, fakat belini baya sıkı bir şekilde sarmıştı. Ve Taehyung Jisoo'nun boynunu baya sert bir şekilde emiyordu. Bu da Jisoo'dan inlemeler çıkmasına neden oluyordu. Taehyung biraz daha Jisoo'ya sarıldıktan sonra ayrıldı."Film izleyelim mi Bebeğim"
"Olur Taehyung Jisoo'nun boynunu fazla acıtmıştı ve Jisoo'da kendi izlerini bırakmıştı. Taehyung koltuğa oturdu. Jisoo onun yanına oturmak istediğin de Jisoo'yu kendisine çekmişti. Ve Jisoo Taehyung'un kucağına düşmüştü. İkiside gülümseyerek bir- birlerine sarıldılar.
Akşam olmak üzereydi, Taehyung kucağına baktı. Jisoo çoktan uyumuştu. Taehyung Jisoo'nun saçlarını okşadı. Ve kucağına alıp nazikce yukarıya çıkmaya başladı. Odaya geldiğinde ayağı ile kapıyı ittirip açtı. Ve Jisoo'yu kendi yatağına bıraktı. Saçlarına ve Dudağına küçük öpücük kondurup odadan çıktı. Aşağıya indi ve Yemek hazırlamağa başladı. Sevgilisine kendisi bir şeyler hazırlamak istiyordu.
____________________________________
Hellooo!! Nabersiniz? Dün "My Bully"e bölüm atamadım. Dersler falan filan derken anca diğer fice yaza bildim. Bu arada yeni fic yayınlasam okurmusunuz? Yarın falan yazarsam yayınlamak istiyorum. Neyse Görüşürüz. Yorum ve votelerinizi bekliyorum🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"My Bully"/Taesoo
Fanfic"Kim Taehyung zorbalık yaptığı Kıza, Kim Jisoo'ya aşıktı" -mini fic Tamamlandı!