"My Bully"/5.

202 32 7
                                    

Jisoo uyandığında başka bir odadaydı. Hatırlamaya çalıştı. Taehyung'la film izlerken kucağında uyuya kalmıştı. Siyahın hakim olduğu odadan çıkıp aşağı indi, burnuna çok güzel kokular geliyordu. Mutfağa gitti. Taehyung yemek yapıyordu. Gülümseyerek yanına gitti. Ve Sevgilisinin arkasından sarıldı. Taehyung ona sarılan küçük bedenle gülmüştü ve arkasını dönüp Jisoo'yu kucağına aldı. Tezgaha oturttu. Dudağına öpücük kondurdu. Yemek hazırdı. Sofrayı kurdular.

Yemeklerini yemişlerdi. Jisoo bu gece Taehyung'la kalacaktı. Taehyung'un uykusu vardı. Hemen uyumak istiyordu. Jisoo ise yeni uyandığı için uyumak istemiyordu. Taehyung yukarı çıktı. Jisoo ise masanın üzernde kadeh ve içki görmüştü. Yavaş adımlarla gidip, içkisini kadehe doldurdu. Biraz dağıtsa fena olmazdı. Bahçeye çıktı ve içmeye başladı. Taehyung odaya geldi. Biraz oyalandıktan sonra Jisoo'nun gelmediğini farketti. Ve aşağı inmeye başladı. Salonda hiç kimse yoktu, aynı zamanda mutfakta da. Taehyung bahçeye çıktı. Jisoo havuzu izleyerek içki içiyordu. Taehyung Jisoo'nun içki içmesine şaşırmıştı, şaşırması normaldi aslında, çünki Jisoo'da hayatında ilk defa içki içiyordu. Taehyung gidip kollarını Jisoo'nun beline sardı ve boynuna minik bir öpücük kondurdu.

"Ne yapıyorsun Bebeğim"
Jisoo elindeki içkiyi göstererek cevap verdi.
"İçki içiyorum Taehyung"

"İlk defa mı içiyorsun"

"Evet"

"Onunla başlamamalıydın Güzelim"

"Neden"

"Fazla sert bir içki"
Taehyung Jisoo'nun elinden kadehi aldı ve kafasına dikti.

"Ama sen içiyorsun"

"Güzelim ben alışkınım, sende ilk denemeni bununla yapmamalıydın."

"Sert olduğunu bilmiyordum"

"Neyse neden uyumadın?"

"Uykum yok.."

Taehyung Jisoo'yu kucağına aldı ve içeri girdi.

"Ama ben Sevgilimin kokusuyla uyumak istiyorum"

İkiside gülmüştü.  Taehyung kucağında Jisoo ile yukarı çıktı. Ve yatağa bıraktı. Kendi gömleğini de çıkardı ve Jisoo'nun yanına uzandı. Jisoo'yu kollarının arasına aldı. Saçlarına öpücükler kondurdu. İkiside mükemmel uykuya bırakmıştı kendini.

rxsoolly senin için attım askm söz vermiştimm

____________________________________

Bu günün 2. Bölümü. Neden bilmiyorum yeni fic ya da bölüm yazmak hoşuma gidiyor. Neyse Görüşürüz. Yorum ve votelerinizi bekliyorum🤍

"My Bully"/TaesooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin