"My Bully"/6.

197 30 18
                                    

Jisoo uyanmıştı. Kafasını yukarı kaldırdığında Taehyung'un ona sarılı bir şekilde uyuduğunu gördü. Yavaşça Taehyung'un kollarından kurtulup, banyoya girdi. Elini, yüzünü yıkadıktan sonra aşağı indi. Sürpriz yapıp Taehyung'a kahvaltı hazırlayacaktı. Ve hazırlamaya başladı.

Taehyung uyandığında yatakta kendisinden başka hiç kimse yoktu. Yavaş adımlarla aşağı inmeye başladı. Mutfaktan çok güzel kokular geliyordu. Hızlıca mutfağa gitti. Jisoo'nun kahvaltıyı hazırladğını görünce yüzünde bir gülümseme oluşmuştu. Gidip Jisoo'nun arkasından sarıldı boynuna öpücük kondurup konuşmaya başladı.

"Günaydın Bebeğim"

"Günaydın Taehyung"
"Hadi kahvaltı edelim sonra okula gitmemiz gerekecek."

"Of okula gitmesek bu günüde birlikte geçirsek, Ha Bebeğim ne dersin?"

"Olmaz Taehyung, gideceğiz"

"Peki"
Taehyung okulda Jisoo'ya çok fazla yaklaşmıyordu, çünki ilişkilerini açıklamamışlardı. Ama şu anda aklına harika bir fikir gelmişti. Taehyung ve Jisoo kahvaltılarını ettiler. Ve evden çıktılar. Taehyung Jisoo'yu kiyafetlerini değiştirmek için evine götürdü.

Jisoo'nun evine gelmişlerdi. Taehyung Jisoo'yu beklemek ve okula götürmek için ne kadar ısrar etse de Jisoo kabul etmemişti. Taehyung sonda direnmeyi bırakıp Jisoo'nun sözüyle okula gitmişti. Jisoo kıyafetlerini değiştirip çantasını aldı ve aşağı indi. Ayakkabılarını da giyip evden çıktı.

Okula gelmişti. Bahçdden içeri girdiğinde gözleri Taehyung'u aradı ve gördüğü şeyle sinirlenmişti. Umursamamaya çalışıp hızlıca sınıfa çıktı. Taehyung Jisoo'yu görmüş olacak ki hızlıca arkasından gitti. Jisoo hızlı gittiği için sinirlendiğini anlamıştı. Taehyung sınıfa girdiğin de Jisoo sırasına oturmuş kitap okuyordu. Aslında kitap karşısında açık bir şekilde duruyordu, kitabı okumuyordu Jisoo. Taehyung yavaşça Jisoo'nun yanına ilerledi.

"Sevgilim neden yanıma gelmedin?"

"Birde neden diye mi soruyorsun Taehyung!! Okula geç geldim diye hemen başka kızlar almışsın yanına. Aslında sen de haklısın o kadar güzel kız varken beni ne yapacaksın ki...."
Jisoo göz yaşlarını serbest bırakmıştı.

"Şttt sakin ol Bebeğim. Sen bütün Kız'lardan daha güzel ve mükemmelsin Sevgilim. O kız sadece konuşmak için çağırmıştı beni. Başka hiç bir şey yok."
Taehyung Jisoo'ya sarılıp saçlarını öpmüştü.

"Gerçekten mi?"

"Evet Güzelim. Ben Seni Seviyorum Kim Jisoo!"

"Ben de Seni Seviyorum Taehyung."
____________________________________

Merhaba!! My Bully'ye kısa ve küçük bir bölüm. Açıkçası ben bu ficlere değilde yeni kitabım "For Pleasure"ye yeni bölümler atmak istiyordum. Hatta aklımda güzel şeyler vardı. Ve smut ağırlıklı bir fic olacaktı. Açıkçası smut yazamıyorum. Ama yine de smut barındıran bir fic olacaktı. Lakin çok fazla okunmadı, bende bu ficlere ne zaman final verirsem o zaman ya kitaba devam ederim ya da kitabı silerim. Neyse Görüşürüz. Yorum ve votelerinizi bekliyorum🤍

"My Bully"/TaesooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin