Felix: Off vallahi delireceğim ya nerede bu fotoğraf yer yarıldı yerin dibine girdi sanki? Çantama koyduğuma eminim ama yok, her yere dip köşe baktım ama yok! Okulda mı unuttum acaba? Ama yok eminim hatta çantama koyduğum son eşyaydı o, e o zaman nerede nerede?! Saat de iyice geç olmuş kaç saattir arıyorum, sanırım aramaya yarın devam etmeliyim şimdi yatsam iyi olacak.
Demesiyle Felix yatmaya gider ve sabah erkenden kalkıp tekrar arar ama yine bulamaz.
Felix: Off saat yaklaşıyor okula gitmem gerek ama hala bulamadım şaka gibi! Acaba okula gitmesem mi? Ama ya okulda unuttuysam da yanlış hatırlamıyorsam? En iyisi okula gidip oraya da bakmak.
Felix okula gittiğinde herkes şaşırtıcı şekilde okuldaydı, onlar mı erken gelmişti? Yoksa saat mi çok geçti? Sanırım her ikiside. Felix sırasına oturdu ve tam aramaya başlayacakken yanına Hyunjin geldi.
Hyunjin: Feli-
Felix: Yine ne var?
Hyunjin: Bir sanki ol da dinle ya ne bu şiddet bu celal?
Felix: Olamam Hyunjin olamam işim var hadi söyle ne söyleyeceksen?
Hyunjin cebinden fotoğrafı çıkarıp Felix'e uzatır. Hyunjin birşey diyemeden Felix fotoğrafı görünce direk söze girer.
Felix: S-sen nereden buldun bu fotoğrafı?
Hyunjin: Dün giderken düşürdün.
Felix tam fotoğrafı çekip alacakken Hyunjin almasın diye fotoğrafı arkasına götürür.
Felix: Ya Hyunjin versene şunu!
Hyunjin: Bu kızın kim olduğunu söylemeden vermem.
Felix: Hyunjin söylemeyeceğim işte ya versene!
Hyunjin: Tch.
Felix: Hyunjin!
Felix elinden almaya kalkışınca Hyunjin boyunun ondan uzun olduğunu bildiği için uzanamasın diye yukarı kaldırır.
Felix: Hyunjin gıcık mısın sen ya versene!
Hyunjin: Olmaaazz anlatmadan hayatta vermem.
Felix: AN-LAT-MA-YA-CA-ĞIM!
Hyunjin: İyi o zaman sen bilirsin.
Hyunjin tam sırasına giderken Felix o panikle ağzından birşey kaçırır.
Felix: Ya Hyunjin o benim ondan kalan son hat-yani şey inat etme de ver şunu!
Hyunjin duyduğu gibi arkasını döner.
Felix: (içinden) Hay Felix ağzının ayarına sıçayım emi!
Hyunjin: Bir dakika bir dakika ne dedin sen?
Felix: Hiçbir şey, hiçbir şey demedim?
Hyunjin: Ondan kalan son hatıram dedin?
Felix: Y-yo alakası yok nereden çıkardın?
Hyunjin: Felix herkes duydu?
Hyunjin kafasını diğerlerine çevirmesiyle beraber herkes Hyunjin'i onaylar.
Felix: (içinden) Al işte ya çık şimdi işin içinden çıkabiliyorsan, of Felix of!
Hyunjin: Hepiniz yanlış duydunuz demeyeceksin herhalde?
Felix: Ağzımdan kaçıverdi işte ya!
Hyunjin: Felix bu kız Chaeryeong mu?
Felix: Hyunjin LÜTFEN verir misin şunu?
Hyunjin: Hayır Felix, bugün oturup herşeyi konuşmadan vermeyeceğim.
Felix: YA HYUNJİN GARİZİN Mİ VAR BANA İNAT ETME DE VERSENE ŞUNU!
Felix fotoğrafı almaya çalıştıkça Hyunjin inadına daha da yukarı kaldırıp duruyordu.
Felix: Ya Hyunjin diyorum!
Hyunjin: Iı.
Felix: Fotoğrafı verirsen anlatırım.
Hyunjin: Bende bunu yedim.
Felix: Ya Hyunjin ver işte!
Hyunjin: Hayııırr.
Felix Hyunjin'e şak diye bir tane yapıştırıverir. (💋)
Hyunjin: AHH! Napıyorsun ya? Elinde ağırmış yani.
Felix: Vermezsen daha çok yapacağım.
O sırada Changbin çantasından çekirdek çıkarır ve çitleyerek bunları izlemeye başlar.
Jeongin: (sessizce) Lan çekirdek mi getirdin?
Changbin: (sessizce) He vallaha ben biliyidum bele olucağını ondan hazırlıklı geldim.
Jeongin: (sessizce) Ya salak yemin ederim, bir de kola getirseydin de tam olsaydı tövbe estağfurullah-_-
Changbin: (sessizce) Olsaydı da deme çünkü var, al sende onu iç dedikodu yaparız hem ne güzel dedikodu malzemesi baksana.
Çantadan kola çıkartıp Jeongin'e verir.
Jeongin: (sessizce) Ya mal!
Changbin: Ne ya Allah Allah çekirdek boğazımıza mı dursun?
Jeongin: (sessizce) Ben daha da birşey demiyorum vallahi ya.
Changbin: (sessizce) Deme zaten.
Hyunjin: Vermemm!
Felix: İyi o zaman.
Ya hak diyerek Hyunjin'e Allah ne verdiyse vurmaya başlar.
Hyunjin: LAN MANYAK DUR!
Felix: HAKETTİN SEN BUNU!
Chan gülme krizine girmeye başlar, Hyunjin de Felix fotoğrafı almasın diye fotoğrafı Han'a fırlatır. Felix fotoğrafı Han'a attığını görünce Hyunjin'e vurmayı bırakır.
Hyunjin: Lan çürüttün çürüttün ya!
Felix: Han fotoğrafı ver.
Han fotoğrafı tekrar Hyunjin'e fırlatır.
Felix: OF!
Hyunjin fotoğrafı tutar ve camdan aşağı sarkıtır.
Felix: YA NAPIYORSUN?!
Hyunjin: Anlatıyor musun?
Felix: Ya Hyunjin, ÇOK KÖTÜSÜN!
Hyunjin: Değilim güzelim sadece meraklıyım, o yüzden soruma cevap ver.
Felix: Tamam anlatacağım!
Hyunjin fotoğrafı camdan sarkıtmayı bırakır ve herkes Felix'in başına toplanır.
Hyunjin: Evet?
Acabeu Felix ne dicek?😱😱
Bilerek burada bıraktım piçlik olsun diye EHEĞ sövmeyin ama😱😱 Günde 2 tane yb bende beklenmedik şeyler değerini bilin🐢 Neyese ben yine ödev yapmaya kaçar🗿 Sizi seviyoree😻😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ters döngü.../Hyunlix
Adventure8. Sınıfta olan bir olay... Şuan 11. Sınıftalar. Bazılarının eskiden yaptığı şeyleri, bazılarının şimdi yapması? Olanlardan sonra ne kadar inandırıcı gelir ki insana?