Felix: Şimdi şöyle ki.. (duraksar) NAH ANLATIRIM! (herkes bana sövüo AOJDACHCIHBK)
Felix herkesin kendisine odaklanmasını fırsat bilip fotoğrafı Hyunjin'in elinden birden çekip alır ve çantasını da alıp sınıftan fırlayarak çıkar.
Hyunjin: YA FELİX!
Hyunjin de arkasından fırlar ama dışarı çıktığında Felix çoktan okuldan çıkmıştır bile, Hyunjin bunu anlayınca tekrar sınıfa gelir.
Hyunjin: Piç vallahi piç.
Changbin: Sen misin piç o mu piç?
Hyunjin: Changbin sus yapıştıracağım bir tane şimdi!
Changbin: Doğruları söylemek de suç olmuş tch tch tch!
Hepsi birden: CHANGBİN!
Changbin: Ay götüm tamam sustuk.
Felix: Ucuz yırttım yemin ederim ya bir daha da hık demeden sınıftan fırlayıp gidersem neyim aq.
Hyunjin'in gözünden;
Diğer gün okula Felix'in geleceğini beklemiyordum fakat gelmişti, uyuyordu. Sırama geçtim, aklımdan bir şeyler geçiyordu. Yapmalı mıyım diye düşündüm, kararsız kalsam da yapmaya karar verdim ve sessizce Felix'in yanına gidip çantasını açtım.
Han: Napıyorsun?
Hyunjin: Görürsün.
Çantasını karıştırmaya başladım, biraz baktıktan sonra çantada minik bir not buldum.
Chan: O ne?
Hyunjin: Bilmiyorum.
Changbin: Hyunjin bıraksan mı acaba? He?
Hyunjin: Neden?
Changbin: Belki özeldir falan ya hani, aldığını görürse iyice nefret eder senden benden söyleme-
Diyemeden Felix kafasını kaldırır ve Hyunjin direk notu cebine koyar.
Felix: Hyunjin napıyorsun burad-çantam niye açık çantamı mı karıştırdın?
Hyunjin: Yoo yani ş-
Changbin: Aslınd-
Jeongin: Iı ş-
Seungmin: Hy-
Chan: Se-
Minho: Uy-
Felix: Ne- (yok ya ne söz kesmesi tch tch)
Han: Sen uyurken çantan düştü açıldı da Hyunjin de onu yerine koydu, değil mi Hyunjin?
Hyunjin: Hı hı evet.
Felix garip bakışlar attıktan sonra tekrar yatar.
Changbin: Asla inanmadı.
Chan: Hepiniz söz kesip duruyonuz aq iki kelimeyi bir araya getiremediniz.
Jeongin: He sen çok getirdin sanki?
Minho: Neyse gevezeliği bırakın da notta ne yazıyor?
Hyunjin: Bakayım, (bakar) 16.08.2020 yazıyor?
Minho: Bu tarih Felix'in defterinin başında da yazmıyor muydu ya?
Jeongin: Heaa!
Seungmin: Neyse kapat şunu da görmesin uyanacak şimdi.
Hyunjin: Tamam.
Hyunjin notu cebine koyar.
Changbin: Çantasına koymayacak mısın?
Hyunjin: Hayır.
Changbin: Sebep?
Hyunjin: Ç-
Diyemeden Felix kalkar ve Hyunjin direk konuşmayı keser. Bir süre sonra okul biter ve herkes dağılır.
Felix: Allah Allah bu not çantamda değil miydi y-bir dakika ya? Bugün Hyunjin çantamın yanındaydı ve çantam açıktı? EĞER DÜŞÜNDÜĞÜM ŞEYİ YAPTIYSAN VAR YA ÖLDÜRDÜM SENİ!
Hyunjin'in gözünden;
Diğer gün okula geldiğimde Felix sırasındaydı ve bana ölümcül bakışlar atıyordu, sanırım anlamıştı.
Hyunjin: Felix bana neden sanki beni yiyecekmiş gibi bakıyorsun?
Felix: Hyunjin notu sen mi aldın?
Hyunjin: Hangi not?
Felix: Bunu benden daha iyi biliyorsun.
Hyunjin: Ben hiç birşey almadım valla?
Felix doğru mu söylüyor diye diğerlerine bakar.
Han: Aldığını hiç görmedim.
Seungmin: Bende görmedim.
Chan: Bend-
Changbin: (ciddi bir tavırla) O aldı.
Jeongin: (sessizce) Hay kafana-
Felix direk Hyunjin'e döner.
Hyunjin: Tamam ben aldım.
Notu Felix'e uzatır, Felix elinden çekip alır.
Felix: YA SEN NE İSTİYORSUN BENDEN NE?! YETMEDİ Mİ YAPTIKLARIN YETERLİ BULAMADIN MI AZ MI GELDİ SANA?! BİLİYOR MUSUN HİÇ DEĞİŞMEMİŞSİN SEN HALA AYNI HYUNJİNSİN!
Sinirle sert bir tokat yapıştırıp sınıftan çıkar.
Hyunjin: CHANGBİN NİYE SÖYLÜYORSUN YA?!
Changbin: (ciddi bir tavırla) Üzgünüm Hyunjin ama sırf o bazı şeylerini söylemek istemiyor diye sen onun eşyalarını karıştırma ya da alma hakkına sahip değilsin, sen bunu yapıyorsun diye ben bu saçmalığa ayak uydurmak zorunda değilim, uydurmuyorum da. (Changbin'den hiç beklenmicek laflar tahtalar karıştı herhal👀)
O da sınıftan çıkıp gider.
Jeongin: Changbin'i hiç bu kadar ciddi görmemiştim, beni şaşırttı.
Hyunjin: Yani, belki de haklıdır..?
Hyunjin'in gözünden;
Eve gidince iyice düşündüm ve sanırım Changbin haklıydı, aptallık etmiştim. Ondan özür dilemeliydim fakat mesajlarıma bakacağını sanmıyorum, yine de şansımı denemekten zarar gelmez diye umdum ve ona yazmaya karar verdim.
Hwang Hyunjin
Hyunjin
Felix?Hyunjin
Felix bakar mısın lütfen?Hyunjin
Felix???Hyunjin
Bakmayacak mısın?Hyunjin
İyi peki ben yine de söyleyeyim, özür dilerim.Kaç saat geçmesine rağmen mesajlarıma bakmamıştı, sanırım fazla kırmıştım. Arasam açmayacaktı, evine gitmeli miydim? Hayır Hyunjin saçmalama bu saatte mi? Ama öbür türlü de beni dinlemeyecekti ki, sanırım gitmeliydim. Hemen hazırlandım ve yola çıktım.
Bölümlerin saçmalığına bakmayın hem aklıma bişey gelmeo hemde yoğunluktan hızlıca aklıma ne geldiyse yazıyom😱 (gören de günde 376217 kere yb atıyo sancak🗿) ve ve ve yorumlarınıza bakacak zamanım olmuyo pek o yüzden bakamıyorm😭 ama en müsait zamanımda bakazam sizi seviyirum iyi okumalarr😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ters döngü.../Hyunlix
Przygodowe8. Sınıfta olan bir olay... Şuan 11. Sınıftalar. Bazılarının eskiden yaptığı şeyleri, bazılarının şimdi yapması? Olanlardan sonra ne kadar inandırıcı gelir ki insana?