1. Bölüm

287 28 89
                                    

3 yıl önce

8. Sınıfta aynı sınıfta olan Lee Felix ve Hwang Hyunjin. Felix'in o zamanlar saf bir kişiliği varken Hyunjin onun zıttı gibidir. Gelin olayı onların ağzından dinleyelim.

Felix'in gözünden;

Hyunjin'i çok seviyorum, onun da beni sevdiğine eminim. Çok yakın davranıyor, yakında ona çıkma teklifi edeceğim galiba!

Hyunjin'in gözünden;

Onu sevdiğimi sanıyor fakat sadece onu kullanıyorum, fazla aptal. Yakınmış gibi davranıp istediklerimi yaptırıyorum çünkü onun beni sevdiğini çok iyi biliyorum.

2 gün sonra

Felix: Bugün ona sınıfın içinde çıkma teklifi edeceğim çok heyecanlıyım!

Hemen hazırlanır ve okula gider.

Felix: (içinden) Off çok stres oldum ama bugün yapacağım.

Teneffüste;

Felix: Hyunjin bir bakar mısın?

Arkasını döner.

Hyunjin: Efendim Felix?

Felix: Şeyy nasıl desem bilmiyorum ama ben seni seviyorum benimle çıkar mısın?

Hyunjin bir süre cevap vermez, sonra Felix'e sert bir tokat atar. Felix'in dudağı kanıyordur.

Hyunjin: Senin gibi bir ezikten hoşlanacağımı nasıl düşündün ki? Sadece seni kullandım!

Onu iter ve Felix yere düşer, ardından tekme atıp gülerek sınıftan çıkar. Bütün sınıf ona gülmeye başlar, Felix utancından hemen kalkıp lavaboya koşar.

Felix: Pislik!

Peçete alır ve dudağındaki kanı temizler.

Felix: Nasıl yuttum ki ben bunu?!

Okul bitince eve gider ve odasına çekilir, saatlerce ağlar... sadece ağlar.

Felix: Bundan sonra birine tekrar güvenmek ve aşık olmak yok Felix!

Belli ki düşünüldüğünden çok daha fazla kırılmıştı.

3 yıl sonra

Felix liseye geçtiğinde yaşadıklarından kaynaklı tamamen sessiz bir çocuğa dönüşmüştür, kimseyle takılmaz ve konuşmaz, sınıfta olup olmadığı bile belli olmazdı.

Hyunjin ise 2 yıldır farklı bir okula gidiyordu fakat okul ortamı çok iyi sayılamazdı, o yüzden bu sene başka okula kayıt oldu ve okula ilk defa bugün gidecekti.

Hyunjin: Umarım bu okul eski okulum gibi değildir.

Jeongin: Sınıfa yeni biri gelecek bugün duydunuz değil mi?

Chan: Duymaz olur muyuz hiç!

Changbin: Jeongin gelir gelmez onunla da kaynaşacak bak izle ve gör.

Gülmeye başlarlar.

Jeongin: Tabiki işim bu benim!

Han: İşini yesinler senin!

Seungmin: Onu bunu bırakın da nasıl biridir acaba?

Minho: Geldi bizim meraklı.

Seungmin: Ne ya merak ediyoruz işte.

Changbin: Gelsin göreceğiz.

Chan: Ne zaman gelecekmiş biliyor musunuz?

Jeongin: Birinci ders demişlerdi gelmesi çok sürmez.

Yaklaşık on dakika sonra Hyunjin okula gelir.

Ters döngü.../HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin