13. Bölüm

217 16 71
                                    

Diğer gün Felix hariç herkes okuldadır.

Hyunjin: Lix gelmedi mi?

Minho: Hayır.

Chan: Yine başına bir şey gelmemiştir değil mi?

Changbin: Taehyung ölmedi mi amk daha ne gelecek başına?

Chan: Başına bir şey gelmesi için illa Taehyung'un yaşaması mı lazım aw başka bir şey gelemiyor mu başına?

Han: Arayın bir aq belki açacak.

Hyunjin: Bekle.

Arar.

Felix: Sabah sabah kim arıyor yine? (bakar) Bu çocuk beni salmayacak değil mi?

Reddeder.

Hyunjin: Reddetti.

Jeongin: Demekki telefonu onda, başına bir şey gelmemiş ne dert ettiniz amk.

Chan: En son dert ettiğimizde noldu hatırlatırım ama.

Changbin: Sabah sabah hiç çekilmiyorsunuz vallahi bir susun ha!

Jeongin: Aman sustuk.

Gün boyu Felix okula gelmez, ve diğer birkaç günde. Hyunjin dayanamaz ve Felix'e yazar.

Hwang Hyunjin

Hyunjin
Felix?

Hyunjin
Felix görüldü atmaz mısın?

Hyunjin
Felix???

Hyunjin
Tek bir şey soracağım daha fazla vaktini almayacağım lütfen bakar mısın bi?

Felix
Ne ne?

Hyunjin
Neden kaç gündür okula gelmiyorsun bir şey mi oldu?

Felix
Hyunjin git başımdan

Hyunjin
Hadi ama ya sadece bir soru

Felix
Hyunjin tek bir şey daha yazarsan engellerim

Hyunjin
Of tamam

Felix diğer gün yine okula gelmez, ondan sonraki günde. Bu hafta hiç okula gelmez.

Hyunjin'in gözünden;

Uzun süredir okula gelmiyor, onun için endişelenmeye başladım, Mesaj atsam yine tersleyecek, evine mi gitsem? Ama yok... Yada gitsem mi? Gideyim en iyisi.

Der ve yola çıkar.

Felix'in gözünden;

Kendimi hiç iyi hissetmiyorum, neden bilmiyorum. Daha doğrusu biliyorum ama kabullenmek istemiyorum...

Hyunjin'in gözünden;

Evine geldim, içeri girip gitmemekte hala kararsızdım. Camdan Felix'i gördüm, çaktırmadan onu izlemeye başladım. Yatağına oturmuştu, o gün unuttuğu deftere bir şeyler yazıyordu. Yazarken gözünden yaşlar döküldüğünü görebiliyordum. Bu durumda içeri girmemek, onu kendisiyle baş başa bırakmak sanırım daha doğru bir karardı. İçeri girmeden eve geri döndüm.

Diğer gün Felix yine yine ve yine okula gelmez, tahmin ettiğiniz gibi diğer gün de. Sonraki gün okula herkesten önce gelmiştir.

Felix'in gözünden;

Okula girdiğimde kimse yoktu, normal. Çok erken geldim okula, gelesim yoktu ama devamsızlık da bir yere kadar. Sınıfa girdim ve çantamı sırama koydum. Çantamdan her zamanki defterimi çıkardım ve bir şeyler yazmaya başladım, diğerleri gelmeden yazıp kapatsam iyi olacaktı. Biraz yazdıktan sonra defteri Seungmin'in sınıfa girmesiyle kapattım.

Seungmin: Aa Lix gelmişsin! Özledik seni nerelerdeydin?

Felix cevap vermez, telefonunu açar ve ona bakmaya başlar.

Seungmin çantasını sırasına koyar ve Felix'in yanına gelir.

Seungmin: Felix gerçekten iyi olduğunu düşünmüyorum bizimle paylaşmak istediğin bir şeyler var mı?

Felix umursamaz.

Seungmin: Tamam belli ki cevap alamayacağım ama anlatmak istersen istersen her zaman anlatabilirsin tamam mı?

Der ve sırasına gider ardından sınıfa Jeongin gelir.

Jeongin: Günaydııı-A Felix gelmiş!

Seungmin: Sana da günaydın Jeongin'-'

Jeongin: Sağol da...?

Felix'i gösterir ve nolmuş der gibi bir işaret yapar. Seungmin'de yanıma gel diye işaret eder.

Jeongin: (sessizce) Nolmuş buna?

Seungmin: (sessizce) Bilmiyorum geldiğimden beri bir kelime konuşmadı benimle.

Jeongin: Garip, fazla garip.

Jeongin de kendi sırasına geçer. Bir süre sonra herkes sınıfa gelir. Gelmeyen bir tek Hyunjin kalmıştır, en son o da gelir ve Felix'i görünce sevinir fakat belli etmez.

Hyunjin: Günaydınnn!

Chan: Oha çoktandır böyle neşeli bir giriş gelmiyordu kime borçluyuz bunu?

Minho: Sence?

Felix'e bakar.

Chan: Hee!

Hyunjin hemen çantasını sırasına koyar ve Felix'in yanına oturur.

Hyunjin: Gelmişsin!

Felix cevap vermez.

Hyunjin: Tatlım ne zamana kadar sürecek bu böyle?

Felix'ten hala cevap yoktur.

Hyunjin: Felix bana bakar mısın bir?

Felix hala umursamıyordur.

Hyunjin: Hiç konuşmayacak mısın?

Yine cevap yoktur.

Hyunjin: Felix cevap vermeyi düşünür müsün?

Cevap gelmez.

Hyunjin: Anladım düşünmezsin, iyi ben gidiyorum o zaman?

Cevap yoktur, Hyunjin kalkar ve sırasına geçer.

Felix: (içinden) Şükür yarabbi.

Diğer teneffüs Hyunjin yine Felix'in yanına gelir.

Hyunjin: Hala konuşmamakta kararlı mısın?

Felix: Ne var Hyunjin, ne istiyorsun yine?!

Hyunjin: İyi olmanı.

Felix: İyiyim zaten.

Hyunjin: Hiç öyle görünmüyordun ama? (camdan izlediği günden bahsediyor)

Felix: Ne?

Hyunjin: Felix açıkça söyler misin artık, o defterde bir şey var biliyorum içinde yazan kişi kim?

Felix'in bir an boğazı düğümlenir.

Felix: Hyunjin g-gider misin?

Hyunjin: Neden anlatmak istemiyorsun?

Felix cevap veremez, sanki boğazı düğümlenmiş gibidir konuşamıyordur.

Hyunjin: Peki tamam.

Hyunjin sırasına geçer ve bir süre sonra okula biter. Diğer gün... Upss sanırım eski konular bir türlü kapanmak bilmiyor...

Abi 171932847287 saattir yazıyorum bitmek bilmio şaka gibi tıkandım aw kısa oldu idare edin yani beynimin içine ettim🐢 neyse ama aklıma çok pis bi fikri geldi👽 vallahi çok kötü sövülcem ama KAMDKSMSK özellikle chae olayı açığa kavuşunca daha bi sövülcem hissediyorum💀 neyse hade okuyun siz iyi okumalar💪

Ters döngü.../HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin