|Ece Mumay - Heba|
İns okunur, bu yazdığım ilk fic olduğu için bazı hatalar buldum. Diğer bölümde düzeltip yayınlayacağım, keyifli okumalar ppeu larım🤍
————————————————
Hatırlatma paragrafı:
Okuduklarımla ani bir şok geçirmiştim. Benim gay olduğumu kimse bilmiyordu. Yani eğer tanışırsak ve onu seversem sevgili olabilme ihtimalimiz vardı. Ama onu tanımıyordum. Bugün baya olay yaşamıştım. Jeongin bana arkadaş olmamızı söylemişti. Daha sonra karşıma böyle bir not çıkmıştı. Bunu yazan Jeongin olabilirdi. Ama eğer Jeongin bana aşık olmuş olsayı söylerdi. Sonuçta beni beğendiğini açıkça söylemişti. Beynim düşünmekten patlayacağı sırada yatağıma oturdum. Sevdiğim şarkılardan herhangi birini açıp kulaklıklarımı taktım. Yatağıma uzandım ve şarkıyı mırıldanmaya başladım.
"I'm going crazy now 걷잡을 수 없이 난
다시 또 이 밤을 지새운다
The moment when I close my eyes
All I see is red lights""Shh,
알잖아 널 가만히 둘 수 없는 걸"---------------------------------
Duyduğum yabancı sesle pencereye dönmem bir oldu. Odamın her tarafını gözümle taradım. Birşey bulamayınca önüme döndüm. Oturduğum yatakta başka biri var gibiydi. Tam arkamı döneceğim sırada ensemde sıcak bir nefes hissettim. Anın şokuyla hareket edemedim. Konuşacağım sırada buz kadar soğuk bir el ağzımı kapattı. Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki bayılmama ramak kalmıştı.
Tam bu sırada birisi elime bir kağıt tutuşdurdu. Korkudan hareket edememiştim. Ensemde hissettiğim sıcak nefesin sahibi konuştu. "Okusana ne bekliyorsun." Korkuyla kağıdı yüzüme yakın bir yerde tuttum.
Kağıtta "Seni çok seviyorum. İnan bana sana zarar vermeye gelmedim. Ama artık tanışma vaktimiz gelmedimi sence?" yazıyordu. Sonunda konuşabildim ve "Sen kimsin? Neden benimle tanışmak istiyorsun? Bana aşık olabilirsin ama bu şekilde korkutamazsın." dedim.
"O zaman bi an önce kendini tanıt."
"Peki ama bir şartla."
"Dua et sana aşığım, yoksa bu yaptığın son şey olurdu. Neyse tamam şartın ne?"
"Sende kendini tanıtacaksın."
"Ne? Bunu yapamam."
"O zaman kim olduğumu bilmezsin."
"Peki, kabul. Başla kendini tanıtmaya."
"Adım Kim Seungmin."
"Bu kadar mı?"
"Peki, haftaya 9. sınıfa geçeceğim."
"Biraz daha açık ol. Bunları öğrenmek benim için çok kolay. Ben senin hakkında herşeyi bilmek istiyorum. Bizzat senden duymak istiyorum."
"Tamam ama-"
"Şart falan dinlemem, istesem seni şuan bile kaçırabilirim. Emin ol bunu yaparım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
purple winged vampire
Fanfictionseungmin kendisine aşık vampire aşık olur, daha sonra yıllardır merak ettiği gerçekleri öğrenir fakat bu hiçte iyi olmaz. ana ship: chanmin yan ship: minsung, jeongbin, hyunlix konusu: vampirler ve okyanuslar ! bu hikâyede woojin yer alacaktır, sevm...